Gå til innhold

Å jeg som ikke har spydd på 10 år!


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Det har vært en fin og rolig dag,med en liten kjøretur for å se om hytta vår er ok.

time etter hjemkomst og jeg sitter ved data'n, plutselig velter kvalmen over meg og jeg måtte vrenge magen.

Jeg har aldri i mitt liv hatt omgang og sist jeg spydde kan jeg ikke huske, men det kan vel være i overkant av 10 år!

Etterpå fikk jeg skikkelig vondt rundt det ene øyet som utviklet seg til å bli en kraftig hodepine.

Har tatt paracet nå å spist en stor porsjon biffsnadder, er ikke kvalm, men sliten.

Hva var dette for noe tro?

Jeg ble skikkelig redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ha vært et migreneanfall, siden du fikk denne krafttige hodepinen på det ene øyet.

Jeg har ikke migrene, og er sjelden plaget med hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist npe julemat som har stått for lenge i romtemperatur?

Nei jeg har ikke det heller, jeg er nøye på maten og spiser heller ikke rester fra dagen før.

Lurer litt på noen nøtter fra den lille nøttefabrikk som jeg spiste 2 hasselnøtter fra rett før.

Nå er jeg svært trøtt og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til med uten å sovne, kvalmen ulmer igjen nå.

Hodepina vil heller ikke gi seg og paraceten tok ikke knekken på den. :(

Jeg har b12 mangel og skulle egentlig hatt en injeksjon(sprøyte)

før jul, men glemte den i julestria.

Tror ikke dette har noen sammenheng annet enn at jeg er trøtt når jeg går for lenge mellom injeksjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke migrene, og er sjelden plaget med hodepine.

Et migreneanfall kan komme på denne måten selv om du ikke har migrene fra før av. Og du trenger ikke bli plaget av anfall i fremtiden heller om det skulle vært noe slikt du opplevde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...