Gå til innhold

En helt ny oppdagelse!

Gjest Geir

Anbefalte innlegg

For første gang så la eg merke til at om du har trykket på de "siste 50" for deretter å trykke på de "siste 25", så vil nicket og overskriften "Skrevet av" flytte seg ca. 3 mm mot høyre.

Noen som har lagt merke til dette før? *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

så fint at du studerer dol sine sider ;)

Sikkert for dødt her inne nå. Det er da man klarer å finne og la seg imponere over slike detaljer ;)

Rart det er så stille her på denne tiden, nå som jeg har tid til å dole ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert for dødt her inne nå. Det er da man klarer å finne og la seg imponere over slike detaljer ;)

Rart det er så stille her på denne tiden, nå som jeg har tid til å dole ;)

typisk :)

Jeg har sittet mye på msn idag. rart uten dol. kommer nok sterkere tilbake i morgen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo en utrolig interessant og nyttig observasjon ;) Alt du greier å finne ut altså.

*Imponert*

Takk.

Ja, eg må med all beskjedenhet si at eg blei litt imponert sjøl også.

Eg skulle nok valgt et yrke som forsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...