Gå til innhold

Natta er verst.


Orio

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke flere netter, tankene kommer, jeg får ikke sove, blir bare liggende mens tankene flagrer forbi. Tar jeg imovane får jeg kanskje sove, men våkner flere ganger om natta av mareritt, så nå tør jeg ikke det heller.

Ikke vet jeg om jeg kan trykke send heller, jeg tar visst opp alt for mye plass her inne. Jeg gjør jo det. Unnskyld, det er ikke meningen å plage noen, men jeg er ganske desperat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

De fleste her inne har opplevd å få sure kommentarer. Jeg reagerte veldig den første gangen, men nå tåler jeg det fint, stort sett :) Håper du også opplever det sånn etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du plager ikke meg, Orio. Synes ikke du skal bry deg om en eneste kommentar blant alle de positive du fikk i går. Har forresten hørt andre si at de får mareritter av imovane, er det sånn med deg og?

Sliter med å finne noe som funker på søvnen sjølv jeg. Håper du fikk sove i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du plager ikke meg, Orio. Synes ikke du skal bry deg om en eneste kommentar blant alle de positive du fikk i går. Har forresten hørt andre si at de får mareritter av imovane, er det sånn med deg og?

Sliter med å finne noe som funker på søvnen sjølv jeg. Håper du fikk sove i natt!

Jeg krøyp til korset og tok en imovane, så jeg har faktisk sovet en del. Sammenhengende også, Og ingen mareritt, så jeg kan nok ikke skylde på imovanen. De siste nettene, når jeg har vært så plaget av mareritt og voldsomme angstanfall mens jeg sov, har jeg heller ikke tatt imovane. Så det er nok meg det er noe galt med. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her inne har opplevd å få sure kommentarer. Jeg reagerte veldig den første gangen, men nå tåler jeg det fint, stort sett :) Håper du også opplever det sånn etterhvert.

Jeg har vært her en god stund, så sure kommentarer er ikke noe nytt. Men noen treffer veldig godt midt i min største usikkerhet, og når jeg er på det mest sårbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vært flink i dag! Du har vært flink i dag! Du har vært flink i dag!

DU HAR VÆRT FLINK I DAG!!!

*sender tankestorm mot orio*

Takk, takk.

Det var nesten så jeg kjente tankene dine, en vind som gikk over skuldrene. Eller, kanskje det var trekken som gjorde det? Uansett tror jeg det trengte litt inn. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler at du har postet mange innlegg, så kan du jo bruke forum for meldinger når du mest trenger "å prate med noen". Forum for meldinger er kjempestort, så der går det ikke an å ta for mye plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :-)

Hva har skjedd med den mailen du sendte til den kontakten din? Beklager om jeg har gått glipp av noe... har ikke vært så mye på forumet for tiden. Jeg håper at det fører frem til noe.

Etter hva jeg forstår av situasjonen din nå, så er det uholdbart. Du kan ikke ha det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på at du plager noen! Så lenge du har noe på hjertet (og det har du jo), og ikke spammer, slik enkelte andre gjør, må du bare skrive det som opptar deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på at du plager noen! Så lenge du har noe på hjertet (og det har du jo), og ikke spammer, slik enkelte andre gjør, må du bare skrive det som opptar deg!

Fint jeg ikke er til plage for alle, men hidi hadde rett jeg har vært veldig selvsentrert og tatt opp mye plass her i det siste. Håper bare ikke andre har følt at det ikke har vært plass til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :-)

Hva har skjedd med den mailen du sendte til den kontakten din? Beklager om jeg har gått glipp av noe... har ikke vært så mye på forumet for tiden. Jeg håper at det fører frem til noe.

Etter hva jeg forstår av situasjonen din nå, så er det uholdbart. Du kan ikke ha det sånn...

Tror ikke jeg har skrevet noe mer om den mailen.

Det skjedde ikke så veldig mye, jeg fikk en telefon og vi snakket litt, jeg fikk på en litt indirekte måte spørsmål om jeg hadde tenkt å ta livet av meg i jula, beskjed om å kontakte legevakten eller en eller annen form for øyeblikkelig hjelp på dps (som jeg ikke vet noe om) hvis det ble verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har skrevet noe mer om den mailen.

Det skjedde ikke så veldig mye, jeg fikk en telefon og vi snakket litt, jeg fikk på en litt indirekte måte spørsmål om jeg hadde tenkt å ta livet av meg i jula, beskjed om å kontakte legevakten eller en eller annen form for øyeblikkelig hjelp på dps (som jeg ikke vet noe om) hvis det ble verre.

Kan du ikke spørre om hva du skal gjøre for å få til endringer i behandlingen din da? Noe må det da være mulig å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du føler at du har postet mange innlegg, så kan du jo bruke forum for meldinger når du mest trenger "å prate med noen". Forum for meldinger er kjempestort, så der går det ikke an å ta for mye plass :-)

Jeg har ikke tenkt på forum for meldinger, har egentlig trodd det er for korte beskjeder/spørsmål til andre som bruker dol. Svarer folk på innlegg der?

Jeg har på en måte følt at mitt depressive tankeinnhold har passet best her inne på psykiatri, har mest lyst til å rope så høyt jeg klarer at jeg vil dø, men det er en del som reagerer veldig sterkt på den slags innlegg (noe jeg har stor forståelse for), så det har jeg latt være. Men når det på mange måter er sånne tanker som er utgangspunktet for at jeg skriver inn her (noen ganger bare svada for å få noe annet å tenke på) har jeg lett for å havne på psykiatriforumet, og det er på en måte her jeg "hører hjemme og kjenner folk", hvis du skjønner.

Men jeg skal absolutt gi forum for meldinger en sjanse. ;- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke spørre om hva du skal gjøre for å få til endringer i behandlingen din da? Noe må det da være mulig å gjøre?

Vi kommer til å ta det opp over nyttår, det er begrenset hvor mye som kan gjøres fredagen før jul, da var fokuset på om jeg kom til å komme gjennom jula med livet i behold. :- )

Men nå har jeg i alle fall lagt alle kortene på bordet, også en del ting som er helt nye for meg. Så jeg håper jeg får hjelp til å finne en løsning. Jeg orker i alle fall ikke fortsette på denne måten lenger, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å ta det opp over nyttår, det er begrenset hvor mye som kan gjøres fredagen før jul, da var fokuset på om jeg kom til å komme gjennom jula med livet i behold. :- )

Men nå har jeg i alle fall lagt alle kortene på bordet, også en del ting som er helt nye for meg. Så jeg håper jeg får hjelp til å finne en løsning. Jeg orker i alle fall ikke fortsette på denne måten lenger, det er sikkert.

Bra du har tatt tak i det. Håper det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt på forum for meldinger, har egentlig trodd det er for korte beskjeder/spørsmål til andre som bruker dol. Svarer folk på innlegg der?

Jeg har på en måte følt at mitt depressive tankeinnhold har passet best her inne på psykiatri, har mest lyst til å rope så høyt jeg klarer at jeg vil dø, men det er en del som reagerer veldig sterkt på den slags innlegg (noe jeg har stor forståelse for), så det har jeg latt være. Men når det på mange måter er sånne tanker som er utgangspunktet for at jeg skriver inn her (noen ganger bare svada for å få noe annet å tenke på) har jeg lett for å havne på psykiatriforumet, og det er på en måte her jeg "hører hjemme og kjenner folk", hvis du skjønner.

Men jeg skal absolutt gi forum for meldinger en sjanse. ;- )

Det er ikke noe galt i at du poster innleggene dine på forum for psykiatri. Men når du skriver så mange innlegg, og hvor en del av dem kanskje primært handler om at du trenger å uttrykke dine følelser og gjerne vil ha litt respons på det du uttrykker, så kunne kanskje forum for meldinger være et alternativ. Jeg tror at du vil få respons fra de brukerne som svarer deg mest nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i at du poster innleggene dine på forum for psykiatri. Men når du skriver så mange innlegg, og hvor en del av dem kanskje primært handler om at du trenger å uttrykke dine følelser og gjerne vil ha litt respons på det du uttrykker, så kunne kanskje forum for meldinger være et alternativ. Jeg tror at du vil få respons fra de brukerne som svarer deg mest nå også.

Nå skjønner ikke jeg hva du mener. På den ene siden er det greit at jeg poster innleggene her på psykiatri. Men samtidig sier du at forum for meldinger er et alternativ. Så hva mener du jeg skal gjøre? Psykiatri eller meldinger?

Eller mener du jeg skal klare å sortere det jeg skriver, sånn at noe havner på meldinger, noe på psykiatri? Jeg tror ikke jeg er i stand til å sortere så veldig mye for tiden. Alt er en eneste stor grøt av kaotiske tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner ikke jeg hva du mener. På den ene siden er det greit at jeg poster innleggene her på psykiatri. Men samtidig sier du at forum for meldinger er et alternativ. Så hva mener du jeg skal gjøre? Psykiatri eller meldinger?

Eller mener du jeg skal klare å sortere det jeg skriver, sånn at noe havner på meldinger, noe på psykiatri? Jeg tror ikke jeg er i stand til å sortere så veldig mye for tiden. Alt er en eneste stor grøt av kaotiske tanker.

Kanskje du kan gjøre det du har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har tatt tak i det. Håper det blir bedre.

Det er jo lov å håpe. Men jeg skjønner ikke hvordan det skal bli bedre. Har følelsen av at jeg har prøvd det som er å prøve. Er sliten, så har mest lyst til å gi opp. Følge opp en behandling jeg ikke regner med har effekt, som utelater store deler av problemene mine. Da jeg byttet behandler (den første sluttet, det er en evighet siden) virker det som om størstedelen av problemene "ble igjen" hos den første, bare angsten ble med videre. I hvert fall i forhold til behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...