Gjest cilag Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fått brev fra nav. Jeg må signere en erklæring om samtykke for basismøte. Der står det at jeg samtykker til at saken min blir diskutert. Jeg var positiv til møtet men trodde at de ville si minst mulig om sykdommen til arbeidsgiver. Det arbeidsgiver vet er at jeg har konsentrasjonsvansker. Holder ikke det. Jeg har ingen interesse av at de får vite diagnosen min. Noen med erfaring fra slike møter som vet hva som skjer. NHD hva gir du ut av info på slike møter ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg synes du skal skrive et vedlegg til samtykkeerklæringen hvor du tar forbehold mht hvilken informasjon du godtar at deles med de tilstedeværende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg synes dette er ganske enkelt siden pasientenn deltar på møtet. Da kan jeg hele tiden sjekke ut hvor mye som kan fortelles. Sett fra mitt ståsted skal en utveksle så mye opplysninger som er nødvendig for at hver enkelt kan gjøre jobben sin og evt arbeidsgiver kan legge til rette. Så mye, men ikke mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cilag Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg synes du skal skrive et vedlegg til samtykkeerklæringen hvor du tar forbehold mht hvilken informasjon du godtar at deles med de tilstedeværende. Takk for svar begge to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.