Gå til innhold

endelig


Gjest for en jul

Anbefalte innlegg

Gjest for en jul

Jeg er så glad, i løpet av jula nå har det gått opp for meg at kjæresten min er den rette for meg, den jeg vil tilbringe livet mitt med og få barn med!! Endelig falt alt på plass, vi passer så utrolig bra sammen:) Det er en lettelse å ha denne følelsen, nå trenger jeg ikke lure på om jeg gjør det riktige lenger.Men jeg kan ikke si det til henne, da kommer hun til å freake ut, vi har ikke vært sammen så lenge... Hvor lenge bør man vente før man frir? Vil jo ikke risikere å skremme henne heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har funnet ut at hun er den rette først nå i jula, så synes jeg ikke du skal haste så jævlig med å fri, du bør bruke noen måneder fremover for å føle at dette virkelig er det rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for en jul

Hvor lenge har dere vært sammen da? Og hvor gamle er dere?

Vi har vært sammen siden juni, jeg 24 og hun 22, så jeg vet det er kort tid og at vi er unge, men det har akkurat gått opp for meg hvor riktig dette er.Tidligere har jeg alltid vært litt skeptisk til forholdet, det er jeg ikke nå. Jeg er sikker på at det er henne jeg vil ha. Måtte bare dele det med noen, for alle kommer vel til å si at jeg er helt på styr som tenker slik allerede. Jeg har ikke tenkt å si det til henne eller å fri på en god stund enda, hun liker å ta grundige og veloverveide valg og å være sikker på hva hun vil. Hva med ettårsdagen for forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for en jul

Hvis du har funnet ut at hun er den rette først nå i jula, så synes jeg ikke du skal haste så jævlig med å fri, du bør bruke noen måneder fremover for å føle at dette virkelig er det rette.

Neida, jeg har ikke tenkt å fri med det første. Det må jo planlegges grundig også. Jeg er bare så glad for at jeg nå er sikker på at hun er den rette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen siden juni, jeg 24 og hun 22, så jeg vet det er kort tid og at vi er unge, men det har akkurat gått opp for meg hvor riktig dette er.Tidligere har jeg alltid vært litt skeptisk til forholdet, det er jeg ikke nå. Jeg er sikker på at det er henne jeg vil ha. Måtte bare dele det med noen, for alle kommer vel til å si at jeg er helt på styr som tenker slik allerede. Jeg har ikke tenkt å si det til henne eller å fri på en god stund enda, hun liker å ta grundige og veloverveide valg og å være sikker på hva hun vil. Hva med ettårsdagen for forholdet?

''Hva med ettårsdagen for forholdet?''

Ja da kan du fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen siden juni, jeg 24 og hun 22, så jeg vet det er kort tid og at vi er unge, men det har akkurat gått opp for meg hvor riktig dette er.Tidligere har jeg alltid vært litt skeptisk til forholdet, det er jeg ikke nå. Jeg er sikker på at det er henne jeg vil ha. Måtte bare dele det med noen, for alle kommer vel til å si at jeg er helt på styr som tenker slik allerede. Jeg har ikke tenkt å si det til henne eller å fri på en god stund enda, hun liker å ta grundige og veloverveide valg og å være sikker på hva hun vil. Hva med ettårsdagen for forholdet?

Du kan jo kjenne på følelsene når årsdagen nærmer seg. :o) Ellers er dere jo ikke så gamle at det har noen bråhast, men på den annen side - kjærlighet er ingenting å vente med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du frir når du føler det er riktig :-)

Selv så var jeg like gammel som du er nå da jeg fridde til mannen min - etter at vi hadde vært sammen en måned (og kjent hverandre i 5 måneder). Vi giftet oss et halvt år etter friereiet, og er fortsatt lykkelige nå, mange år senere.

Så du trenger ikke vente et flere år, bare fordi andre mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...