Gå til innhold

irritasjon i underlivet


Gjest h890

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg prøver, og håper du skjønner det: Det startet for ett par dager siden, jeg kjente at det var noe som irriterte meg i underlivet, men tenkte bare at det ville gå bort av seg selv. Dagen etter våknet jeg og hadde enda mer vondt. Det svir ikke når jeg er på do, men det svir og verker hele tiden ellers. Jeg har prøvd å se hva det er, og klarer å se området der det er sårt. Det er hvit og ligger som et ekstra belegg på utsiden av der det gjør vondt. Det ligger rett på innsiden av kjønnsleppene, bare på den ene siden. Det er vondt når jeg trykker der, jeg har prøvd å få det bort når jeg har skylt meg, men det går ikke. Har du noen forslag til hva jeg burde gjøre? Jeg har kjæreste, og da fast partner. Vi har vært sammen veldig lenge, og han har ingen symptomer til noen infeksjoner. Mvh Hb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...