Gjest har ikke så lyst til å bruke mitt vanlige nick nå Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei Jeg er ikke helt sikker på om psykiatriforum er rette forumet å spørre på, og jeg beklager hvis noen mener det ikke er det, men jeg prøver meg likevel. Jeg vil jo mene at hvordan man lar seg påvirke av endringer har mye med psyken å gjøre... Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne noen gode teorier om hvordan endringer påvirker oss. Noen linker til sider eller bøker med teoretikere som har skrevet om emnet. På forhånd tusen takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mimosa krinkelkosa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg syns det er et fint tema du tar opp! Jeg er selv en som er veldig vár for endringer og jeg blir fort satt ut. Etter hva jeg har blitt fortalt kan dette ha sammenheng med oppveksten min der jeg sjelden ble fortalt om store ting som skulle skje. Om noen i nær familie døde fikk jeg ikke vite det før jeg sto i begravelsen, eller om vi skulle flytte ble jeg ikke forberedt på det. Tryggheten ble revet fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.