Gå til innhold

Geir


Gjest keira

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si at nå har jeg prøvd ut denne melatoninen siden sist. Dessverre føler jeg ikke noen stor virkning, men det verste er at jeg fikk hodepine den første morgenen etter og siden har jeg hatt et svakt trykk, i beste fall, i hodet. Kuttet et par dager, og hodepinen gav seg. Så det er dessverre ikke en medisin som er helt uten bivirkninger for alle. Dette var en bivirkning for noen i følge legen min og jeg har den definitivt. Så jeg må nok bare droppe dette.

Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trasig at de ikkje virka like godt for deg som for meg, og selvfølgelig ekstra kjipt med hodepine som bivirkning på toppen av det hele.

Eg tror kanskje en av grunnene til at de fungerer så godt for meg er at eg bruker de i kombinasjon med Lyrica 75 MG (de blir eg også trøtt av), sammen er de "dynamitt" for meg.

Håper du finner noe som kan hjelpe deg med søvnen, og som har lite bivirkninger.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trasig at de ikkje virka like godt for deg som for meg, og selvfølgelig ekstra kjipt med hodepine som bivirkning på toppen av det hele.

Eg tror kanskje en av grunnene til at de fungerer så godt for meg er at eg bruker de i kombinasjon med Lyrica 75 MG (de blir eg også trøtt av), sammen er de "dynamitt" for meg.

Håper du finner noe som kan hjelpe deg med søvnen, og som har lite bivirkninger.

Mvh

Takk for det:o)

Enn så lenge skal jeg legge meg nedpå en halvtime..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...