Gå til innhold

Apropos alkohyler!


Jølsen

Anbefalte innlegg

Jeg rakk ikke polet i dag, så har ikke fått kjøpt inn Champagne! Var dette siste dag eller?

Faen altså!

Jeg har alt annet altså, men skulle ha med sjampis til venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polet stiller velvillig opp til mandag også, men dog bare til tolv eller ett...;) Løp og kjøp!

Ååååja, så de selger den dagen altså? Ja, da får jeg huske på det da. Takk skal du ha! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vet ikkje, men det _må_ jo være åpent nyttårsaften!?

Vi bor nå ikkje i Iran heller.

Min erfaring er at det iranske vinmonopolet sjeldent er åpent. Forstå det den som kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det iranske vinmonopolet sjeldent er åpent. Forstå det den som kan!

Det er ikkje mer enn et par måneder siden vi fikk pol her i heimbygda mi, og det er bare åpent tre dager i uka.

Men eg har ikkje drukke alkohol på ett år, så eg har bare vært innom et par ganger, men så har eg knapt nok vært edru siden eg var 18 år gammal (og nå er eg 46) ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikkje mer enn et par måneder siden vi fikk pol her i heimbygda mi, og det er bare åpent tre dager i uka.

Men eg har ikkje drukke alkohol på ett år, så eg har bare vært innom et par ganger, men så har eg knapt nok vært edru siden eg var 18 år gammal (og nå er eg 46) ! :-)

Hvis målet ditt er å avstå fra alkohol pga problematikk, er det en stor bragd at du har klart dette. Da kan du være stolt av deg selv. Gratulerer :-)

3 dager i uka altså? Jøss, det blir for galt altså.

Nei, nå må jeg sove litt, medisinen (øreverk) begynner å virke, og jeg kjenner jeg sjangler mens jeg ligger.

Sjalabajs! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polet stiller velvillig opp til mandag også, men dog bare til tolv eller ett...;) Løp og kjøp!

Hmm, stygt av deg å gi folk falske forhåpninger. Samtlige norske pol er nok stengt nyttårsaften i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hmm, stygt av deg å gi folk falske forhåpninger. Samtlige norske pol er nok stengt nyttårsaften i år også.

Skammer meg masse....

Er du tilbake forresten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg masse....

Er du tilbake forresten? ;)

*Skammer meg masse....

Ja, det bær du. slike viktige ting lærer man jo alt på barneskolen:)

*Er du tilbake forresten? ;)

Nei, ingen kranglefanter her lenger jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

*Skammer meg masse....

Ja, det bær du. slike viktige ting lærer man jo alt på barneskolen:)

*Er du tilbake forresten? ;)

Nei, ingen kranglefanter her lenger jo..

Jeg!

Blir sett på som en skikkelig dinosaur som tråkker i det flotte serviset...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...