Gå til innhold

Hjelp


Gjest kvalma

Anbefalte innlegg

Måtte poste innlegget her også.Ingen som svarer på "Graviditet".Og jeg trenger raske svar.

Hvor stor er sannsynligheten for å bli gravid med spiral???

Er konstant kvalm i dag. Vært det tidligere også,i en periode,for kanskje en uke siden. Da var det 2 -3 dager/kvelder på rad.Nå har jeg vært det siden jeg stod opp i mårest! Kan det være noe jeg har spist eller kan det seiøst væra at jeg er gravid? Flere som har blitt gravid med spiral her? Kan ikke være det, kanskje det bare er mild omgangs syke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Det er selvfølgelig mulig å bli gravid med spiral! Men det har gått veldig mye omgangssyke i denne julehøytiden, så du bør vel ta en graviditetstest for å utelukke en av årsakene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...