Gå til innhold

Noen som vet kor gammal Kåre Willock er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er omtrent på din alder.

Da holder han seg godt må eg si.

Fortsetter under...

Skrevet

Da holder han seg godt må eg si.

*Knegg*

Tror du forresten jeg vil kle sånn hårsveis som Marge Simpson har? Hun er idealet mitt. Og si nå ikke at du ikke vet hvem Simpsons er.

Skrevet

*Knegg*

Tror du forresten jeg vil kle sånn hårsveis som Marge Simpson har? Hun er idealet mitt. Og si nå ikke at du ikke vet hvem Simpsons er.

''Tror du forresten jeg vil kle sånn hårsveis som Marge Simpson har?''

Eg vet ikkje kem Marge Simpson er! (høres amerikansk ut)

Skrevet

''Tror du forresten jeg vil kle sånn hårsveis som Marge Simpson har?''

Eg vet ikkje kem Marge Simpson er! (høres amerikansk ut)

Hun har kjempehøyt, blått hår! Du ser for lite på TV, Geir. Dette er animasjonsfilm av ypperste klasse.

Skrevet

Hun har kjempehøyt, blått hår! Du ser for lite på TV, Geir. Dette er animasjonsfilm av ypperste klasse.

''Du ser for lite på TV, Geir.''

Takk.

Vet du at gjennomsnitts-nordmannen ser ca. 4,5 time på tv hver dag og kysser i gjennomsnitt 10 minutt?

Eg ser i gjennomsnitt 10 minutt på tv hver dag...

Skrevet

''Du ser for lite på TV, Geir.''

Takk.

Vet du at gjennomsnitts-nordmannen ser ca. 4,5 time på tv hver dag og kysser i gjennomsnitt 10 minutt?

Eg ser i gjennomsnitt 10 minutt på tv hver dag...

...og kysser i 4, 5 time, da kanskje? Men det er bra. Da kan dere samtidig snakke i munnen på hverandre.

Annonse

Skrevet

...og kysser i 4, 5 time, da kanskje? Men det er bra. Da kan dere samtidig snakke i munnen på hverandre.

Mmmmm....:)

Skrevet

''Der er jeg sterkt uenig. Jeg ser på Gro som den klokeste av de to.''

Det er bra at vi kan være uenige.:-)

Eg for min del mener Gro kunne blitt en svært _farlig_ leder om ho hadde fått nok makt, men det fikk ho heldigvis aldri...

Hehe...skrekkscenariet mitt er jo absolutt det motsatte: at Kåre-gutten hadde fått mer makt enn han hadde. Huttetu...

Skrevet

Hehe...skrekkscenariet mitt er jo absolutt det motsatte: at Kåre-gutten hadde fått mer makt enn han hadde. Huttetu...

Ps! Eg har aldri stemt på noen av de.

Skrevet

Ps! Eg har aldri stemt på noen av de.

Hehe.... ikke jeg heller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...