Gå til innhold

Orgasme


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei! Jeg er ei godt voksen jente som har passert de 40. Jeg har aldri vært sammen sexuelt med en mann før nå. Dette er noe nytt for meg. Men veldig glad for å oppleve det. Et problem er jo at jeg vet så alt for lite om dette og vet ikke hva jeg skal gjøre og hva jeg skal føle. Han ønsker at jeg skal oppleve orgasme og det ønsker jo jeg også. Hvordan kjennes det når en får orgasme? Jeg har heller ikke onanert så mye. Når jeg stimulerer klitoris en stund kan jeg kjenne jeg blir varm og nummen i bena og en "rar" følelse nedentil. Er dette orgasme? Eller skal det være noe annet eller noe mer? Skal det komme noe veske ut slik som hos han. Hva slags bøker kan jeg lese for å få mer informasjon? Hva er bra der? Håper jeg kan få noe svar på dette. Takk, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Jeg tror du skjønner det når du har hatt en orgasme. Jeg forsto i alle fall at det hadde skjedd "noe mer" første gangen jeg fikk orgasme som 11-12 åring. En orgasme er mer enn bare at det føles godt (for meg). Vanskelig å beskrive, men en følelse av å miste seg selv, en ..eh..eksplosjon i hodet.

Herre min...*sukke oppgitt over seg selv* Noen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -ekte stril

Du er i alle fall på vei til å få orgasme! Men, orgasmen kan variere fra gang til gang. Noen ganger er det en varm følelse som bygger seg opp fra sitring i bena og underlivet, og som ender i en intens "eksplosjon" med sammentrekninger i skjeden. Andre ganger kan det være bare en liten "rystelse" :-)

Du får prøve å bli bedre kjent med kroppen din, så finner du nok ut når du får orgasme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...