Gå til innhold

Ølsalg


Gjest Pyttan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må da vel være noen som kan hjelpe Pyttan med om det er ølsalg eller ikkje i morra?

Eg er helt sikker (ca.50%) på at de selger øl, men litt i tvil pga. Bondeviken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at det er opp til den enkelte kommune å bestemme det, eller er det slutt på det?

Dette er ihvertfall hva jeg fant om Oslo kommune om salg av øl fra butikk:

"Påske-, pinse-, jul- og nyttårsaften kan øl ikke selges og utleveres senere enn enn kl. 15.00."

http://www.naringsetaten.oslo.kommune.no/article87699-7172.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da vel være noen som kan hjelpe Pyttan med om det er ølsalg eller ikkje i morra?

Eg er helt sikker (ca.50%) på at de selger øl, men litt i tvil pga. Bondeviken.

Så fælt som du bekymrer deg kunne du jo lett ha tatt et google-søk selv! ;-) Tok meg ikke mange sekundene! :-)

hvis andre regler gjelder i andre kommuner, må Pyttan nesten google det frem selv, evt oppgi kommune:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fælt som du bekymrer deg kunne du jo lett ha tatt et google-søk selv! ;-) Tok meg ikke mange sekundene! :-)

hvis andre regler gjelder i andre kommuner, må Pyttan nesten google det frem selv, evt oppgi kommune:-)

Har ikkje tid til å Google når eg er på Dol vet du! :-)

Dessuten har eg folk på besøk, så innimellom må eg vaske opp, støvsuge, vaske golv osv. samt å prate litt med gjestene.

Her eg bor selger de sikkert øl fra 0900-1200 i morra, men eg drikker jo ikkje, så samma for meg, eg kjøper Munkholm (og Cola/Farris) uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje tid til å Google når eg er på Dol vet du! :-)

Dessuten har eg folk på besøk, så innimellom må eg vaske opp, støvsuge, vaske golv osv. samt å prate litt med gjestene.

Her eg bor selger de sikkert øl fra 0900-1200 i morra, men eg drikker jo ikkje, så samma for meg, eg kjøper Munkholm (og Cola/Farris) uansett.

''Har ikkje tid til å Google når eg er på Dol vet du! :-)''

ja, her går det unna så fort at man ikke rekker å henge med;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har ikkje tid til å Google når eg er på Dol vet du! :-)''

ja, her går det unna så fort at man ikke rekker å henge med;-)

Ja, det var voldsom aktivitet no.

Sikkert alle som har som nyttårsforsett å bruke mindre tid på Dol til neste år, som tar ut siste rest. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var voldsom aktivitet no.

Sikkert alle som har som nyttårsforsett å bruke mindre tid på Dol til neste år, som tar ut siste rest. :-)

Jeg var ironisk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...