Gå til innhold

året 2007

pekkaline

Anbefalte innlegg

År 2007 er nå på hell. Har det vært et bra år? Hva bærer 2007 av minner for deg og dine? Hva er det beste dette året? :)

For mine så er det nye skoler for guttene og ny stilling for min mann. (nye starter) Jeg selv har hatt et år preget av nakken.

Det beste for meg har vært familien og campinglivet!! (Nytt liv)

:) Jeg ønsker dere alle det aller beste i året som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

24

• Orio

6

• Åsemor

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

I 2007 har det hendt mye, på godt og vondt, mest godt. Det beste har vært den fantastisk fine sommeren jeg har hatt, uten å ha reist lenger enn i distriktet her, på fisketur og diverse andre prosjekter (Pompel og Pilt har hatt mye å gjøre).. Telttur har det også blitt. Etter det har jeg flyttet - ikke så langt, men til en ny start, nærmere skolen jeg fikk kjempet for å få lov til å gå (NAV - "Når Alt blir Verre"), og så har jeg faktisk taket på den! Skolen, altså.. :-)

Året startet dritt med sykdom etc, men tok seg opp i løpet av de første månedene, og siden april kan jeg ikke annet enn å være fornøyd, alt i alt.

Jeg har tilbringt enormt mye tid med venner i løpet av året, spesielt én av de, og jeg ville ikke byttet bort en eneste dag mot en million kroner engang.

Familiemessig sett har det ikke hendt noe, jeg bor alene og nærmeste familie er som vanlig, på godt og vondt.

Så, ja.. Venner, skole og "ny" leilighet er vel en kjapp oppsummering. Og - første året på lenge jeg ikke har vært innom noe sykehus! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2007 har ikke vært noe bra år, jeg har ikke hatt det så bra. Men nå er det snart 2008 og jeg håper at det vil bli et mye bedre år og ser at det ikke er en umulighet i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller se fremover, og ser at 2008 _kan_ by på muligheter for fremgang på flere plan. Det meste kan i grunnen ordne seg i løpet av det året. *krysser fingre, tær og øyne*****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en ny baby! Og kenwood kjøkkenmaskin. På samme dag. ;) Det kommer jeg nok til å huske for alltid.

Ikke verst.

En baby er en stor ting i seg selv, men å toppe det med en kenwood kjøkkenmaskin? Det er jo bare fantastisk. Eller du er kanskje av dem som setter barnet foran kjøkkenutstyret? :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er strålende fornøyd med å si at 2007 snart er et tilbakelagt år. Makan til elendig høst som jeg har hatt, nei det gidder jeg ikke oppleve flere ganger! Så nå ser jeg fram mot å starte noe nytt, og vet at 2008 bringer med seg mye spennende! Kanskje er det det året jeg blir 2-barnsmor? Vi skal flytte til gård!! Vi skal flytte til en helt annen kant av landet! Vi skal begynne i nye jobber. Ja, det var litt om alt det spennende som venter oss i det nye året.

Jeg vet at mye av det jeg har vært igjennom i

høst har vært viktig som en prosess der jeg modnes og blir langt klokere enn det jeg har vært! Men all den sykdommen, alle de rundene med antibiotika, all sykemeldingen og all ensomhetsfølelsen - ja det kunne jeg godt klart meg uten!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det beste må være dete nye kjøkkenet :o) Det har jeg hatt masse glede av. Vi har nå 20-21 kvm, mot 9-10 før. Endelig kan hele gjengen være der uten å tråkke oppå hverandre.

Sosialt har året vært kjempefint. Vi har reist litt hit og dit, og også hatt endel besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst.

En baby er en stor ting i seg selv, men å toppe det med en kenwood kjøkkenmaskin? Det er jo bare fantastisk. Eller du er kanskje av dem som setter barnet foran kjøkkenutstyret? :- )

Hehe, vannet gikk midt på natten og jeg tenkte bare "faen, jeg som skulle på elkjøp og benytte meg av det fantastiske tilbudet på kjøkkenmaskin, også skal den ungen komme NÅ?!!?" Men da vi satt på sykehuset i alle disse timene og ventet på at det skulle skje noe mer fikk vi beskjed om at vi kunne ta oss en tur ut og spise lunsj eller hva vi hadde lyst på, så da dro vi på elkjøp. Vannet sildret, jeg hadde på meg verdens største bleie og riene hadde så smått begynt å komme, men kjøkkenmaskinen skulle jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hehe, vannet gikk midt på natten og jeg tenkte bare "faen, jeg som skulle på elkjøp og benytte meg av det fantastiske tilbudet på kjøkkenmaskin, også skal den ungen komme NÅ?!!?" Men da vi satt på sykehuset i alle disse timene og ventet på at det skulle skje noe mer fikk vi beskjed om at vi kunne ta oss en tur ut og spise lunsj eller hva vi hadde lyst på, så da dro vi på elkjøp. Vannet sildret, jeg hadde på meg verdens største bleie og riene hadde så smått begynt å komme, men kjøkkenmaskinen skulle jeg ha!

Hjelpe meg, hehe. *Se det for seg* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig prioritering. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal oppsummere et helt år burde man klare å finne minst fem positive ting, det handler om hva man velger å sette fokus på.

For meg har året 2007 vært:

Året jeg kjøpte meg belte.

Året jeg gjenoppdaget at det kan oppleves som positivt å gå tur.

De tre siste må jeg få komme tilbake til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjfdslkfjdskl

Er det mest nyttige året i mitt liv. Et av de hardeste, men også ett av de beste!

Min mistillit til verden ble byttet ut med tillit til verden, via en psykose. Jeg har aldri vært så "synlig" syk før, men samtidig aldri vært mer på vei til å bli frisk. Det er akkurat som om det måtte komme, sammenbrudd ble gjennombrudd.

Nå gjenstår det å bygge seg et liv som inneholder det jeg vil ha.

1) Jeg traff en gutt (som faktisk vil ha meg på tross av at jeg ble psykotisk!).

2) Jeg begynnte på skole.

3) Jeg fikk noen nye venner.

4) Jeg begynnte med en ny hobby; croqies.

Så det har faktsik skjedd MYE i 2007.

2008, jeg skal treffe ham igjen :-) Det er skummelt ;-)

"ut og reise".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela26

2007 har vaert et aar fullt med utfordringer, gleder, og litt strev for meg, eller oss da:-)

Vi flytta hit til Spania for 1 aar siden, og det har ikke vaert saa enkelt. Jenta mi har vaert kjempetoeff da, hun har integrert seg fint, laerer spraaket i en rekordfart, og trives veldig godt her! Det er det viktigste.

Jeg har hatt litt mer problemer med dette kan du si. Det er ikke bare bare aa flytte fra familie, venner og landet mitt, for saa aa tilpasse seg i et nytt land. Bare det aa bli kjent med nye mennesker, faa seg venner, har vaert vanskelig.

Men, etterhvert som jeg laerer spraaket, blir kjent med kulturen her (som er mye annerledes enn i Norge), saa gaar det bedre enn paa lenge. Kjaeresten min og jeg har laert hverandre aa kjenne bedre, paa godt og paa vondt. Det har vaert proevelser, men vi ser at dette er rett :-)

Jeg tror 2008 blir et mer harmonisk aar for oss, og jeg gleder meg til aa moete et nytt aar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstejenta mi har blitt barnehagejente og lært seg å snakke!

Vi fikk en baby. :D

Jeg har bestemt meg for å si opp jobben og begynne på skolen.

Mannen har fått ny jobb 2 ganger, og steget MYE i lønn.

Jeg har hatt mer kontakt med pappa i år enn de siste 10 årene til sammen nesten.

Ellers er jeg strålende fornøyd med at både familie og venner er friske og fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig glad for å legge 2007 bak meg. På godt og vondt. Har hatt alvorlig sykdom i familien, hos eget barn, og andre nære. Jeg har gått rundt og vært "tøff og flink"... Merker det nå, når det ser ut til at det går bra med dem, at jeg er grusomt sliten.

På den positive siden: Opp i alt har jeg har fullført en treårig høyskoleutdanning, og fått meg fast jobb fra 1/1-08 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette året har vært preget av store og nye beslutninger. Jeg bestluttet å ikke starte opp igjen med enkeltmannsforetaket mitt etter svangerskapspermisjonen, men heller starte på skole neste høst.

Ganske stor ting for meg og familien.

Ellers har minstemann begynt i barnehage og mellomste begynt på skolen. Store begivenheter det også.

Vi har vært forskånet for de store triste tingene i år - og godt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*takk*, du gav meg en latter! :) Godt at du rakk begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2007 har det hendt mye, på godt og vondt, mest godt. Det beste har vært den fantastisk fine sommeren jeg har hatt, uten å ha reist lenger enn i distriktet her, på fisketur og diverse andre prosjekter (Pompel og Pilt har hatt mye å gjøre).. Telttur har det også blitt. Etter det har jeg flyttet - ikke så langt, men til en ny start, nærmere skolen jeg fikk kjempet for å få lov til å gå (NAV - "Når Alt blir Verre"), og så har jeg faktisk taket på den! Skolen, altså.. :-)

Året startet dritt med sykdom etc, men tok seg opp i løpet av de første månedene, og siden april kan jeg ikke annet enn å være fornøyd, alt i alt.

Jeg har tilbringt enormt mye tid med venner i løpet av året, spesielt én av de, og jeg ville ikke byttet bort en eneste dag mot en million kroner engang.

Familiemessig sett har det ikke hendt noe, jeg bor alene og nærmeste familie er som vanlig, på godt og vondt.

Så, ja.. Venner, skole og "ny" leilighet er vel en kjapp oppsummering. Og - første året på lenge jeg ikke har vært innom noe sykehus! :-D

Supert at ting går din vei! Måtte helsa holde seg bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...