Gå til innhold

Frosken


Orio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser dere får til så fine rammer når dere kopierer fra et innlegg til et annet, så nå lurer jeg på hvordan dere gjør det.

Med ønske om en god skitur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere får til så fine rammer når dere kopierer fra et innlegg til et annet, så nå lurer jeg på hvordan dere gjør det.

Med ønske om en god skitur....

Du ønsker meg et nytt mareritt i natt, altså? :- )

Rammene, til høyre for æ-en får du dette tegnet: ' Hvis du bruker to sånne før og etter det du vil sitere får du ramme rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker meg et nytt mareritt i natt, altså? :- )

Rammene, til høyre for æ-en får du dette tegnet: ' Hvis du bruker to sånne før og etter det du vil sitere får du ramme rundt.

''Rammene, til høyre for æ-en får du dette tegnet: ' Hvis du bruker to sånne før og etter det du vil sitere får du ramme rundt''

Takk skal du ha, trodde jeg ikke fikk det til før jeg gikk på forhåndsvisning. Men da virket det. Kult

Nå får du nok ikke kjøpt ski i dag, så du kan hvile til i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Rammene, til høyre for æ-en får du dette tegnet: ' Hvis du bruker to sånne før og etter det du vil sitere får du ramme rundt''

Takk skal du ha, trodde jeg ikke fikk det til før jeg gikk på forhåndsvisning. Men da virket det. Kult

Nå får du nok ikke kjøpt ski i dag, så du kan hvile til i morgen..

Jeg har ikke lyst på ski. Det var et - mareritt - fikk du ikke med deg det?

Uansett, tror ikke de har ski på jernia, ikke er det skiføre (med mindre jeg satser på rulleski), så risikoen for at jeg ender opp som skiløper med det første er minimal. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke snakk. Jeg drømmer om operasjoner hele natta. Tror jeg må ta en pause i å se på Greys anatomi. Det går meg til hjerna ;o)

Det slipper i alle fall, drømmer ikke om operasjoner og har ikke fått en eneste "ny sykdom" etter at jeg begynte å følge med på den serien. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fiiin den drømmen var :-)

Jeg har sagt det før; alt som er ille kan bli litt mindre ille bare man går på ski!

Mareritt, var det. Fikk du ikke det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din ønskedrøm som hjemsøker meg som mareritt.

Det er nok snarere min virkelighet, bortsett fra at skiene mine ikke er kjøpt på Jernia. Jeg har vært ute på ski i nesten tre timer i formiddag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok snarere min virkelighet, bortsett fra at skiene mine ikke er kjøpt på Jernia. Jeg har vært ute på ski i nesten tre timer i formiddag:-)

Jeg tror det er en beskjed til meg fra universet: jeg trenger ikke tenke på skigåing før de begynner å selge ski på jernia. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(hehe:-)

Jeg burde være rimelig trygg da, tror du ikke?

Med mindre setter i gang en voldsom kampanje for å få jernia til å selge ski, da. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde være rimelig trygg da, tror du ikke?

Med mindre setter i gang en voldsom kampanje for å få jernia til å selge ski, da. :- )

Hvem vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet...

psst. Hvordan står det til? Har du kommet deg fra vrangforestillingen om at det kan være fint å gå på ski? Har vært bekymret for deg, skjønner du. Hvis frosken først klarer å omvende noen får hun helt sikkert blod på tann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...