Gå til innhold

Nyttårsforsetter og slanking


Gjest Det er lov å være feit

Anbefalte innlegg

Gjest Det er lov å være feit

Finnes det ett eneste menneske med bonus-kilo, som lever aktive liv og som dyrker sunnhet i et videre perspektiv enn mat og kropp, finnes det?

Jeg er så lei av at absolutt alle, overvektige eller ikke, skal slanke seg i januar. Kunne gjerne tenke meg å starte en motvekt til dette ute i samfunnet.

Selv er jeg og min samboer ganske så normale i kroppsbygning, vi kunne sikkert ha vært slankere, men vi prioriterer å kose oss! Både med mat, vin, snop, gode grønnsaker, film, restaurant, konserter og alt der gode som finnes i livet.

Vi unner oss kremen i kakaoen, kan vi ikke alle sammen bli flinkere til å være sunne i et litt videre perspektiv?

Del gjerne dine tanker om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det er lov å være feit

Tror ikke jeg kjenner noen som slanker seg, jeg. De snakker iallfall ikke så høyt om det. ;)

Da er du heldig, Åsemor!

Jeg tror ikke jeg kjenner noen som IKKE slanker seg. Og da skulle man tro at omgangskretsen min var full av tjukkasser, men neida.. normale mennesker med litt mage og rumpe hele bunten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 30 år siden veide jeg 48 kilo, hvis vekta tippet over 50 var det å leve på knekkebrød og salat.

Hvert eneste år siden jeg var tenåring har jeg hatt som nyttårsforsett å slanke meg. Det har jeg i år også.

Jeg var feit da jeg veide 50, 60, 70 og 80 kilo. Og nå som jeg veier 90 er jeg skikkelig feit.

Nå drømmer jeg om 70 - eller 65.

I 2008 når jeg mine drømmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Finnes det ett eneste menneske med bonus-kilo, som lever aktive liv og som dyrker sunnhet i et videre perspektiv enn mat og kropp, finnes det?"

Du finner noen av dem her: www.xlpluss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...