Gå til innhold

Frosken - og alle andre kjente venner.

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

...og ukjente venner.

Jeg skriver nesten aldri mer her, men leser 1-2 ggr pr uke, saa jeg folger med dere!

Vil oenske dere alle et veldig, veldig godt nytt aar.

Mange har hatt tunge tak i 2007, forhaapentligvis blir fremtiden bedre!

Selv fikk jeg enda et barn, i nov, det medfoerte mange tanker og foelelser rundt forrige foedsel...og savnet etter Eric. Men jeg har det veldig, veldig bra....i min trygge, oevre middelklasse.

jeg savner gamle DOL. Kanskje fordi jeg ikke har gjort meg kjent her de siste aarene. Av og til leser jeg og tenker: Dette MAA jeg bare svare paa ( der jeg har kompetanse) Men hva er vitsen?

jeg har faat ny privat mailadr, saa evt mail naar meg ikke. Men jeg har en ( langsiktig) plan om aa opprette en eller annen anonym adr som jeg kan legge ut her, jeg vil gjerne fortsette kontakten med dere.

Som sagt, GODT NYTT AAR

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295196-frosken-og-alle-andre-kjente-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Gratulerer m nurket!

Sover nesten nå, men må bare få si tusen takk for anbefalingen, den damen er en engel!

Takk for det gamle!

*smask*

Klem til deg!

Jeg snakket med henne for ikke saa lenge siden...ikke om deg, altsaa! Hun ER skjoenn, og jeg er gld for at dere " fant tonen".

Jeg skal sende deg mailadr min saa snart jeg faar gjort noe med den......huskelisten min lengre,dag for dag

Hei Liza!

Takk for hyggelig nyttårshilsen! Jeg setter alltid pris på å se deg dukke opp på arenaen, og det er en slags ekstrabonus når du i tillegg svarer på innlegg her inne :o)

Tillykke med barnet! Det var riktig hyggelig å høre at det var kommet til en liten en der i vestled. Jeg håper dere har hatt en fin høst på alle måter!

Her i gamlelandet har mye skjedd i løpet av det siste året, både av solfylte og mer alvorlige ting. Gleden sto i takent da jeg endelig avsluttet min utdannelse. Det har vært et krevende løp, og jeg er usigelig glad for å ha kommet i havn! Ellers har vi hatt alvorlig sykdom i nær familie, noe som jo tar alt fokus når det står på. Men det endte da lykkeligvis godt. Selv var jeg innlagt i denne perioden, så det nærmet seg "over load" en periode. Men så dukket det opp et lite nytt familiemedlem blant oss, jippy - og det har vært årets aller største gave :o)

Nå ønsker jeg deg alt godt i det nye året og på gjensyn her på dol!

Varm hilsen

Annonse

Kjære Liza :-)

Gratulerer med en ny verdensborger, håper du koser deg og har rolige dager sammen med knøttet. Ble nesten litt rørt ved tanken på at du har fått et barn til. Jeg savner deg her på dol, men synes det er godt å høre at du har klart å gå videre og tar i mot de mulighetene livet gir. Din åpenhet i tiden etter Eric døde er en av de begivenhetene i dols historie, som har gjort sterkest inntrykk på meg, det var nesten som jeg følte jeg var til stede i bisettelsen hans. Jeg så for meg barna dine, og var opptatt av hvordan de hadde det. Så fellesskap via nettet er et særegent fenomen og for meg personlig innebar det en slags forberedelse for noe jeg visste kom til å skje.

Jeg har også kommet meg gjennom 2007. Savner mannen min enormt, men har begynt på et nytt masterstudium og håper å få brukt mine erfaringer på en god måte i fremtiden. Har brukt fysisk trening som mestringsstrategi, og vurderer en ny karriere som skimisjonær, da jeg har blitt ganske hekta på skigåing.

Jeg holder fortsatt liv i froskemailen, så du kan evt. nå meg på [email protected] . Har også den andre mailadressen fortsatt.

Håper 2008 blir et bra år for deg og hele familien din :-)

Klem til deg!

Jeg snakket med henne for ikke saa lenge siden...ikke om deg, altsaa! Hun ER skjoenn, og jeg er gld for at dere " fant tonen".

Jeg skal sende deg mailadr min saa snart jeg faar gjort noe med den......huskelisten min lengre,dag for dag

Det hadde vær hyggelig! Har byttet til gmail; [email protected].

Håper det blir et godt nyttår for deg. Høres herlig ut med nytt barn, men klart gamle følelser kommer opp. De skal vel det.

Mennesker skal savnes!

God klem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...