Gå til innhold

Takke for gaver?


Gjest godt nytt år

Anbefalte innlegg

Gjest godt nytt år

Mannen min har en søster, og vi sender gaver til hennes barn. Igjen har hun ikke sendt til jul, og de kommer etter jul sier hun. Det er alltid en unnskyldning, og av og til sender hun - og oftest ikke. Jeg har skrevet til henne om barna ble glade for gavene de fikk, siden jeg ikke har hørt noe. Hun har ikke svart. Heller ikke på julehilsen.

Det er vel vanlig å si takk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Det er vanlig å takke for gavene, ja. Kanskje hun er flau over at hun selv ikke har sendt noe til dine barn. Jeg ville ikke engasjert meg så mye når dette gjentar seg, for å unngå å bli skuffet.

Barna her har en onkel og tante som aldri gir gaver til bursdager og jul. Det er forsåvidt greit, men de kunne spart seg for den enorme kritikken da vi glemte å sende sms-hilsen til deres datter på 30 da hun hadde fødselsdag her for et par år siden. Våre barn har aldri fått så mye som en gratulasjon.

Jaja, folk er nå så forskjellige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest like greit?

Det virker nesten som at hun skulle ønske at dere ikke kjøpte gaver til barna. Kanskje dere likegodt skal spørre om hun synes det er et pes? Så kan dere heller gi gaver når dere vil og når barna er på besøk? Jo det er vanlig å takke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...