Gå til innhold

Klesvask


Orio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

Vi er 6 personer her. Jeg prøver som regel å unngå klesvask i helgene. I ukedagene vasker jeg stort sett hver dag, gjerne flere maskiner pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deltidshusmor

Med 3 barn blir det mye klesvask. Jeg forsøker - med tanke på strømforbruk - å samle alt til helgene, da kjører maskinen 4-5 ganger i løpet av lørdagen og søndag morgen brukes til å brette sammen klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mayyyyyyyyybe

Vi er 6 personer her. Jeg prøver som regel å unngå klesvask i helgene. I ukedagene vasker jeg stort sett hver dag, gjerne flere maskiner pr dag.

3-4 maskiner i uken - 2 voksne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jeg gjør det nesten hele tiden. Tipper 5 maskiner i uka i snitt.

Vi er to voksne, en tenåring og en gutt på snart 9. Sistnevnte må fremdeles skifte omtrent alt tøy hver dag, fordi han kommer skitten hjem fra skole og utelek. Til sånt tøy med bare "utvendig" skitt bruker jeg kortprogrammet. Men kombinert med at alle skifter undertøy o.l. daglig, blir det mye klesvask (synes jeg som har ansvaret for den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enslig, tipper jeg vasker 3 maskiner i uka ca. Innimellom mer når det er spesielle ting som trenger spesialprogram; pledd, ulltøy osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...