Gå til innhold

Ingen her?


Orio

Anbefalte innlegg

Det er veldig stille her i kveld. Trodde da det var en og annen som ikke var opptatt med intens nyttårsfeiring, ikke bare jeg.

Jeg får heller sitte her og skrive svada til meg selv mens rakettene smeller rundt ørene på meg.

Hadde håpet det var noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser Drageløperen og gråter! (trist bok)

Ellers trives jeg med rolige nyttårsoverganger (etter den gregorianske kalenderen).

Jeg trenger ingen bok for å gråte. Men det er visst en fin bok, mange har anbefalt den.

Når er nyttår etter den gregorianske kalenderen? Og er nyttårsfeiringen uten raketter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Orio! Veldig godt du klarte å si nei! Har rolig nyttårsaften m en venninne!

Håper dere får det koselig.

Hva gjør du her inne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her nå :)

Kom nettopp hjem fra en bedre middag med pappa og stemor, det var veldig koselig. Men det ble litt sent for Squishy (2 år), så nå er han i seng, mett og fornøyd.

Jeg skal snakke litt med kjæresten på telefonen og slappe av foran tven.

Har du det fint eller vondt i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her nå :)

Kom nettopp hjem fra en bedre middag med pappa og stemor, det var veldig koselig. Men det ble litt sent for Squishy (2 år), så nå er han i seng, mett og fornøyd.

Jeg skal snakke litt med kjæresten på telefonen og slappe av foran tven.

Har du det fint eller vondt i kveld?

Vondt.

Har det vanskelig for tiden, og når du da legger til at jeg er livredd for fyrverkeri, som de nå har skutt opp siden ni, kan du jo tenke deg hvordan det er.

Fint at du har hatt det hyggelig. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en nyttårsklem Orio, og håper 2008 blir et godt år for deg. Jeg vet du har hatt en svært vanskelig jul, så nå håper jeg at vinden snur, og at du vil få bedre dager.

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nysgjerrig vet du, så måtte jo se om d var noe liv.. *rødmer*

Det er ikke mye du går glipp av her, det er i alle fall sikkert. Hvis ikke du gjerne vil ta del i barns toalettvaner og grusomhetene omkring fyrverkeri, da.

Du får heller holde venninnen din litt med selskap, så kanskje hun vil treffe deg neste år også. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en nyttårsklem Orio, og håper 2008 blir et godt år for deg. Jeg vet du har hatt en svært vanskelig jul, så nå håper jeg at vinden snur, og at du vil få bedre dager.

Varm klem fra

Hyggelig av deg.

Har ikke plass til optimisme akkurat nå, men skal prøve å stenge pessimismen ute også. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her.. Skulle kose meg med en venn i kveld, se film og spise mat, men han ble dårlig i ettermiddag og måtte dra hjem, så da ble det bare meg.. Føler meg ca som verdens mest ensomme menneske, vi skulle jo være to i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt.

Har det vanskelig for tiden, og når du da legger til at jeg er livredd for fyrverkeri, som de nå har skutt opp siden ni, kan du jo tenke deg hvordan det er.

Fint at du har hatt det hyggelig. :- )

Det er leit at du har det vondt. Jeg håper det blir bedre snart.

Jeg liker ikke fyrverkeri heller, synes det er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye du går glipp av her, det er i alle fall sikkert. Hvis ikke du gjerne vil ta del i barns toalettvaner og grusomhetene omkring fyrverkeri, da.

Du får heller holde venninnen din litt med selskap, så kanskje hun vil treffe deg neste år også. :- )

Hehe, nå er hun gått! Bar snek meg innpå når hun gjorde "nødvendige ærender"..

Blir litt avhengi i julen, sukk! Håper du har overlevd så langt, nå er det et år til neste gang, når bare alle de som har sovet bort tolvslaget får gjort seg ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her.. Skulle kose meg med en venn i kveld, se film og spise mat, men han ble dårlig i ettermiddag og måtte dra hjem, så da ble det bare meg.. Føler meg ca som verdens mest ensomme menneske, vi skulle jo være to i kveld.

Synd han ble syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...