Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er masse bra på tv nå, fint å få vekk tankene, er ikke så lenge igjen til det avtar med all smellinga. Eller en dans på stuegulvet? Monsterhøy musikk og sving deg løs :-)

Du får helt klart lov til å takle dette på din egen måte, det er bare det at tida går så sakte når man bare ligger og venter..

Forstyrre naboene? har du på musikk? Jeg har gjemt meg på datarommet og har høy musikk, så hører så godt som ingenting. Pus er litt engstelig, stakkar, men det går nok over. Håper de gjør fra seg litt fort nå da, siden det virker som de virkelig MÅ ha dette tåpelige fyrverkeriet.

Forstyrre naboene? har du på musikk? Jeg har gjemt meg på datarommet og har høy musikk, så hører så godt som ingenting. Pus er litt engstelig, stakkar, men det går nok over. Håper de gjør fra seg litt fort nå da, siden det virker som de virkelig MÅ ha dette tåpelige fyrverkeriet.

Ingen musikk. Bare noen ukontrollerte hyl som jeg prøver å dempe med puta.

Er masse bra på tv nå, fint å få vekk tankene, er ikke så lenge igjen til det avtar med all smellinga. Eller en dans på stuegulvet? Monsterhøy musikk og sving deg løs :-)

Du får helt klart lov til å takle dette på din egen måte, det er bare det at tida går så sakte når man bare ligger og venter..

Jeg orker ikke høye lyder når jeg har så mye angst som jeg har nå.

Det er bare mens det står på som verst jeg gjemmer meg under dyna. Det er det eneste jeg klarer akkurat da.

Annonse

Ukontrollerte hyl? Som et dyr næmest? Det høres neimen ikke behagelig ut. Men nå er jo det verste over :-)

Er det noe du gruer deg til framover nå da?

''Er det noe du gruer deg til framover nå da?''

Vil du ha hele lista?

Jeg har en behandler jeg har et vanskelig forhold til, og som jeg mer enn på lenge trenger å klare å snakke med.

Jeg blir møtt med en masse krav og forventninger som jeg ikke har mulighet til å oppfylle, men jeg klarer ikke la være å prøve heller.

Gjest Ohyeeah

''Er det noe du gruer deg til framover nå da?''

Vil du ha hele lista?

Jeg har en behandler jeg har et vanskelig forhold til, og som jeg mer enn på lenge trenger å klare å snakke med.

Jeg blir møtt med en masse krav og forventninger som jeg ikke har mulighet til å oppfylle, men jeg klarer ikke la være å prøve heller.

Ja, det er ikke greit å være menneske :-) Men vi har nå det ganske godt her i velstandssamfunnet vårt også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...