Gå til innhold

Er så fornøyd! :)

Gjest girasol

Anbefalte innlegg

Gjest girasol

Hurra! Jeg er så fornøyd i dag! For jeg greide å gjennomføre en feiring i går i eget hus, som vertinne, med middag til 12 personer, uten å få prestasjonsangst og uten å stresse!! Det er et veldig stort steg for meg å ha tatt, og det har ikke kommet plutselig. Har jobba med - og jobber veldig mye med - angst for å ikke prestere. Så nå føler jeg at jeg har vunnet en seier! :) Jeg har dessuten bare gode følelser i dag. Angrer ikke på noe jeg hverken sa eller gjorde.

Ååå så godt! Det gir skikkelig mersmak, så jeg skal virkelig fortsette med å arbeide for å få has på angsten, det er det vel verdt! :)

Takk for at du gadd å lese dette, det virker kanskje ikke så betydningsfullt for andre, men det er altså en stor ting for meg å kjenne fred inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig å lese om! :o))) Hvem som helst kan jo bli svett og stressa av å skulle ha så mange på middag! Knallflink er du rett og slett. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Så herlig å lese om! :o))) Hvem som helst kan jo bli svett og stressa av å skulle ha så mange på middag! Knallflink er du rett og slett. :o)

Tusen takk! :) Nå blei jeg skikkelig glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Gratulerer med vel overstått middag :o) Jeg vet så godt hvor skummelt det kan være å lage middag til mange, men jeg er stort sett kommet over skrekken. Det pleier jo å gå så bra, så har jeg en mann som virkelig bidrar med det han kan. Vi er et godt team når vi har gjester.

Du skal se at du stresser langt mindre neste gang. 12 personer er mange. Ta den gode følelsen med deg til neste gang :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Kos deg lenge med den gode følelsen. Og kanskje du fortjener en belønning - til deg fra deg? Hvis du ikke allerede har premiert deg selv:)

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Grattis! Kos deg lenge med den gode følelsen. Og kanskje du fortjener en belønning - til deg fra deg? Hvis du ikke allerede har premiert deg selv:)

Stå på!

Vet du, den beste premien jeg kunne få er faktisk å våkne opp i dag og kjenne at jeg var såre fornøyd med gårdagen! Kalkunen var god, sausen var perfekt, det var høye stemmer og latter til de tidlige morgentimer :) En av gjestene sa at dette muligens var den beste nyttårsfeiringen ho hadde hatt!

*smiler fra øre til øre* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest girasol

Gratulerer med vel overstått middag :o) Jeg vet så godt hvor skummelt det kan være å lage middag til mange, men jeg er stort sett kommet over skrekken. Det pleier jo å gå så bra, så har jeg en mann som virkelig bidrar med det han kan. Vi er et godt team når vi har gjester.

Du skal se at du stresser langt mindre neste gang. 12 personer er mange. Ta den gode følelsen med deg til neste gang :o)

Ja det gjør jeg!

Mannen min jobber turnus (jobbet ettermiddag i går) så han er ikke så ofte tilgjengelig for å hjelpe meg...

Det var meg og knerten på 3 1/2 som var alene om forberedelsene, og han var kjempeflink og så en del på DVD på egenhånd. Noe som faktisk ikke er helt vanlig. Vanligvis vil han henge i beina mine :) Men i går hjalp han meg dessuten med å vaske bord og legge på duker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja det gjør jeg!

Mannen min jobber turnus (jobbet ettermiddag i går) så han er ikke så ofte tilgjengelig for å hjelpe meg...

Det var meg og knerten på 3 1/2 som var alene om forberedelsene, og han var kjempeflink og så en del på DVD på egenhånd. Noe som faktisk ikke er helt vanlig. Vanligvis vil han henge i beina mine :) Men i går hjalp han meg dessuten med å vaske bord og legge på duker :)

''Mannen min jobber turnus (jobbet ettermiddag i går) så han er ikke så ofte tilgjengelig for å hjelpe meg...''

Desto større er prestasjonen. Jeg vet ikke om jeg ville våget det. Godt du hadde med en liten hjelper da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

''Mannen min jobber turnus (jobbet ettermiddag i går) så han er ikke så ofte tilgjengelig for å hjelpe meg...''

Desto større er prestasjonen. Jeg vet ikke om jeg ville våget det. Godt du hadde med en liten hjelper da :)

''Jeg vet ikke om jeg ville våget det.''

Nei det er jo en av grunnene til at jeg er så stolt over at jeg greide å gjennomføre det uten å slite meg ut med stress! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela26

Saa godt aa lese, girasol! :-)

Angst, uansett former, er svaert slitsomt aa ha, og naar man mestrer angsten, saa gir det deg en foelelse av aa ha gjort en bragd!

Nyt denne foelelsen, og kos deg:-) Det blir lettere for hver gang!

Stoooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Saa godt aa lese, girasol! :-)

Angst, uansett former, er svaert slitsomt aa ha, og naar man mestrer angsten, saa gir det deg en foelelse av aa ha gjort en bragd!

Nyt denne foelelsen, og kos deg:-) Det blir lettere for hver gang!

Stoooor klem!

Takk til deg Angela! Ja det er en nyttig prosess å gå gjennom og prøve å kvitte seg med prestasjonsangsten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1199222395' post='3765870]

Gratulerer med vel overstått feiring. Flinking! :)

Takk :) Jeg soler meg veldig i glansen fra alle lovordene fra dere akkurat nå altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gledelig å lese girasol!! :) Det er deilig å komme over slike Hindere. Dette tegner til å bli et godt nytt år, lykke til videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Så gledelig å lese girasol!! :) Det er deilig å komme over slike Hindere. Dette tegner til å bli et godt nytt år, lykke til videre!! :)

Takk pekkaline, ja en fantastisk måte å starte det nye året på! I stad fikk jeg melding fra ei av de som var hos meg i går der ho sa det var den beste nyttårsfeiringa ho har hatt på mange år! Sånt varmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk pekkaline, ja en fantastisk måte å starte det nye året på! I stad fikk jeg melding fra ei av de som var hos meg i går der ho sa det var den beste nyttårsfeiringa ho har hatt på mange år! Sånt varmer :)

Slike tilbakemeldinger kan man leve godt videre på ja, deilig! Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...