Gå til innhold

Bye bye


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

I´m outta here. Pause. Kommer kanskje tilbake en gang, who know. Nå har jeg ikke bruk for å være her lenger, jeg får ikke nytte av det lenger, det bare drar meg ned. Det har blitt en negativ tone her inne generelt når det gjelder respekt, men også når det gjelder å ikke ville videre, se på alt som negativt osv. Orker det ikke.

Håper på det beste for dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, tror det kan være bra med pause noen ganger. Er enig i at det ikke er bra og være for mye her inne, spesielt når du får følelsen av at du bruker deg selv til ingen nytte. Lykke til videre fnugget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig negativ den siste tiden, jeg vet det. Men jeg håper ikke det er det som har skremt deg bort. Du må selvfølgelig gjøre det du tror er best for deg, men jeg kommer til å savne deg her inne. Jeg synes jeg har fått god hjelp fra deg den siste tiden.

Håper du stikker innom en gang i blant, da. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...