Gå til innhold

meg igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

unnskyld at jeg skriver så mange innlegg her, dere blir sikkert gørrleie av meg og klagingen min!

likevel er jeg nødt til å skrive her..det er liksom dere jeg støtter meg på når jeg er hjemme....

skulle egentlig ha samtale med avdelingsykepleieren på ullevål i morgen som jeg er veldig glad i, men kan ikke før på fredag..så måtte jeg si hadet til hesten jeg har ridd hver tirsadg siden jeg kom til sbu.... så er jeg bare hatet overalt....så vet jeg at alt går til helvete igjen..

unnskyld igjen for dette dumme innlegget..bare kjeft på meg hvis dere vil..mener ikke å dra noen av dere lengre ned med disse innleggene, tro meg!!!

nok et lite hjertesukk fra

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære katya! Du sier at du er hatet fordi du må ta farvel med hesten som du har ridd hver tirsdag?! Det er vel kanskje et ledd i behandlingen det at ridningen nå skal avsluttes og var vel også planlagt, regner jeg med? Avskjed fra noen som en er glad i kan være vondt og vanskelig. Det å bli "avvist" fordi sykepleier ikke hadde mulighet i dag kan også føles som et nederlag. Likevel får du prøve så godt du kan å se fram til fredagen og kanskje tenke at du i alle fall da har en som du kan dele tankene og følelsene dine med! Lykke til i ventetiden!

Skrevet

Kjære katya! Du sier at du er hatet fordi du må ta farvel med hesten som du har ridd hver tirsdag?! Det er vel kanskje et ledd i behandlingen det at ridningen nå skal avsluttes og var vel også planlagt, regner jeg med? Avskjed fra noen som en er glad i kan være vondt og vanskelig. Det å bli "avvist" fordi sykepleier ikke hadde mulighet i dag kan også føles som et nederlag. Likevel får du prøve så godt du kan å se fram til fredagen og kanskje tenke at du i alle fall da har en som du kan dele tankene og følelsene dine med! Lykke til i ventetiden!

takk for svar!

nei, jeg mente ikke at jeg var hatet fordi jeg sa hadet til hesten min, jeg mente at jeg generelt er hatet! for sånn har jeg det nå...

Skrevet

Kjære katya. Skjønner at du er i det pessimistiske hjørnet nå, men husk at det går litt opp og ned. Det er bare så forbaska vanskelig å se at det kan gå opp når man er nede :-)

Ønsker deg fortsatt lykke til videre på veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...