Gjest Smackh! Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I nevropsykologisk testing; those with TBI injuries..... i fh til Wechsler intelligens scale... Jeg tipper; temporal brain injury....... Skade i temporallappene... Hadde blitt glad for litt hjelp :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 er litt usikker på hva du egentlig spør om hjelp til...Hva TBI står for (google and you shall find), eller hva du skal oversette det med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smackh! Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 er litt usikker på hva du egentlig spør om hjelp til...Hva TBI står for (google and you shall find), eller hva du skal oversette det med? Hva det står for. Det er forkortelse, og jeg vet ikke hva det er forkortesle for. Tror ikke det hjelper å google, må vel lete lenge da, så jeg lurte på om det er noen som vet det. Det er i fb med hjerneskader..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smackh! Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 er litt usikker på hva du egentlig spør om hjelp til...Hva TBI står for (google and you shall find), eller hva du skal oversette det med? Hah! Traumatic brain injury! Seff! Takk, google er jo et fint dyr. Trenger ikke gjøre det værre enn det er! Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva det står for. Det er forkortelse, og jeg vet ikke hva det er forkortesle for. Tror ikke det hjelper å google, må vel lete lenge da, så jeg lurte på om det er noen som vet det. Det er i fb med hjerneskader..... andre treff på googlelista mi: http://en.wikipedia.org/wiki/Traumatic_brain_injury 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.