Gå til innhold

Ønsker utenlandske kanaler


Jølsen

Anbefalte innlegg

Ønsker å ha mange utenlandske kanaler på TV'n. Leverandøren vi har, har bare et par utenlandske kanaler man kan velge å ha i tillegg, vi har digital.

Sånn gammeldags parabolgreie, driver folk med det enda? Vi vil bare ha masse utenlandske kanaler. Hva koster det og hvor kan jeg bestille det fra? Må det være fra samme leverandør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Utenlandske kanaler". Det er omtrent like intelligent som å si Syden for å benevne land. My God, jeg trodde du var et utdannet menneske. Du heter vel ikke Ragnhild?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utenlandske kanaler". Det er omtrent like intelligent som å si Syden for å benevne land. My God, jeg trodde du var et utdannet menneske. Du heter vel ikke Ragnhild?

''Utenlandske kanaler''

Er det noe å ta så voldsomt på vei for da?

Eg har (som eg skreiv) bare to kanaler, og _begge_ disse er norske, ingen er utenlandske!

Det er sikkert det samme i Jølsen`s tilfelle, at han bare har norske og ønsker å få inn utenlandske kanaler (ikkje flere norske).

Dessuten så er det vel ingen som sier Syden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utenlandske kanaler". Det er omtrent like intelligent som å si Syden for å benevne land. My God, jeg trodde du var et utdannet menneske. Du heter vel ikke Ragnhild?

Er ikke Syden et land? I all verden! Da lærte jeg noe nytt i dag, da jeg overhodet ikke er bereist. Ikke har jeg noe særlig med utdannelse heller, haha! :-)

Speaking of Ragnhild; det er vel heller du som har like gener der. Dette velger jeg å tro på grunnlag av dine tilbakestående svar i de fleste innlegg, men mulig jeg tar feil, så du får ha meg unnskyldt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Utenlandske kanaler''

Er det noe å ta så voldsomt på vei for da?

Eg har (som eg skreiv) bare to kanaler, og _begge_ disse er norske, ingen er utenlandske!

Det er sikkert det samme i Jølsen`s tilfelle, at han bare har norske og ønsker å få inn utenlandske kanaler (ikkje flere norske).

Dessuten så er det vel ingen som sier Syden?

Naboen dro til Syden i går, det var dit hun skulle, skal vi tro henne.

Norske kanaler gidder jeg sjelden se på, derfor ønsker jeg å få tak i et større utvalg utenlandske kanaler, generelt nevnt. Alt fra høyre til venstre, opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboen dro til Syden i går, det var dit hun skulle, skal vi tro henne.

Norske kanaler gidder jeg sjelden se på, derfor ønsker jeg å få tak i et større utvalg utenlandske kanaler, generelt nevnt. Alt fra høyre til venstre, opp og ned.

Eg har nok vært litt kjapp i konklusjonene denne gangen også, som du ser litt nede på "de siste 100" så er det folk som også her på DOL drømmer om Syden.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3766567

Så Syden er reelt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har nok vært litt kjapp i konklusjonene denne gangen også, som du ser litt nede på "de siste 100" så er det folk som også her på DOL drømmer om Syden.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3766567

Så Syden er reelt nok.

De som reiser til Syden, er som regel nordmenn som skal på flatfylla på charter, eller dustemikler som skal på "opplevelsesturer", hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som reiser til Syden, er som regel nordmenn som skal på flatfylla på charter, eller dustemikler som skal på "opplevelsesturer", hehe :-)

''"opplevelsesturer"'' ha. ha...Den var god, det skjer jo ikkje en dritt der, eg var i Syden i 1979 og i 1992.

Det eneste du kan oppleve der er at en full svenske ramler ned fra hverandaen i fra 6 etasje eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''"opplevelsesturer"'' ha. ha...Den var god, det skjer jo ikkje en dritt der, eg var i Syden i 1979 og i 1992.

Det eneste du kan oppleve der er at en full svenske ramler ned fra hverandaen i fra 6 etasje eller noe.

Det er jo i seg selv en opplevelse verd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Syden et land? I all verden! Da lærte jeg noe nytt i dag, da jeg overhodet ikke er bereist. Ikke har jeg noe særlig med utdannelse heller, haha! :-)

Speaking of Ragnhild; det er vel heller du som har like gener der. Dette velger jeg å tro på grunnlag av dine tilbakestående svar i de fleste innlegg, men mulig jeg tar feil, så du får ha meg unnskyldt :-)

Hmmm! Er uintelligente innlegg resevert Ragnhilder? Fancy that. Og jeg som tenkte på Ragnhild Jølsen fra Enebakk, en stor og ikke (nok) kjent forfatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...