Gå til innhold

pollen...jælp- til legen kanskje....

Anbefalte innlegg

hei er en jente fikk pollenallergi for 3 år siden...det første året jikk jeg på medisin...dette jalp lite.de andre årene jikk jeg på sprøyte(som jeg fikk i rompe muskelen) i tillegg tok jeg øye dråper daglig.dette jikk greit inntil i år...

i år tok jeg sprøyta...å bruker øyedråper...men er enda tørr å klør i øynene..(ser ut som jeg har grått/ grint) hva kan jeg gjøre...er litt hoven blitt runt øynene å .... må jeg til legen?

takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29542-pollenj%C3%A6lp-til-legen-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære cannie

Den verste bjørkesesongen er nå over, men så har gresset begynt (i alle fall i Sør-Norge). Hvis du reagerer på både bjørkepollen og gresspollen trenger du nok en sprøyte til, og da må du til legen. Det er ikke uvanlig at pollenallergikere må ha to sprøyter for å lkomme helskinnet gjennom pollensesongen.

Lykke til og god sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...