Gå til innhold

Når får man mage og når kan man merke liv


Zippi

Anbefalte innlegg

Noen påstår at de kan merke liv der inne i magen når de er 9-10 uker på vei - er det mulig?? Og når blir det vanligvis kul på magen.

Nå har jeg født to ganger før, men skjønner at her må det være enorme forskjeller. Kan man få godt synlig kul når man er f.eks 8 uker på vei ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre gangen måtte jeg over i mammabukser da jeg var 8 uker på vei, men jeg var vel helst oppblåst tenker jeg. Mener å huske at jeg kente liv i uke 12-13 andre gangen, men da visste jeg jo hvordan det kjentes ut fra forrige svangerskap. Å kjenne liv i uke 9-10 er nok meget usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Jeg merket liv da jeg var 11 uker paa vei. Kjente det som en liten sommerfugl som glakset vagt med vingene:-)

Jeg fikk en utstaaende mage veldig fort, rundt 8 uker. Men mulig det var luft :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mage tidlig med alle 3, men tidligst måtte jeg begynne med mammaklær i uke 12 (med sistemann).

Liv merket jeg første gangen rundt uke 19 med førstemann. Når jeg da skjønte hva det var, visste jeg at jeg hadde kjent det før.

Med nr. 2 husker jeg ikke når jeg merket liv.

Med nr. 3 merket jeg liv i uke 12 - veldig sporadisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...