Gå til innhold

fertilitet


Gjest jpa

Anbefalte innlegg

jeg er en rullestol bruker på 54 år lamm ivenstre side etter en hjerne svulst i 1984. lurer på hva muligheten til å bli far kona mi også 54 år og i klimakteriet ikke hatt mensen på 3 måneder jeg bare lurer på dette for at vi ikke vill ha flere barn har 2 voksne jenter og 4 barnebarn. men vi har et seks liv vi også. men jeg mener at mine spermer ikke kann opver leve dette med at jg sitter hele tiden med bena tett sammen? min e-post adresse er [email protected] ønsker et raskt svar. takk på for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies vel at en kvinne er ufruktbar når mensen har uteblitt i 12 mnd? 3 mnd er ikke lenge, men hennes alder tilsier at det ikke er lett for henne å bli gravid på vanlig måte uansett.

Jeg ville nok alikevel valgt å bruke prevensjon til mensen har uteblitt et halvt års tid kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...