Gå til innhold

Da er jeg her igjen


womanious

Anbefalte innlegg

Da er jeg på plass igjen. Jeg var prøver i ett og et halvt år i 2005 - 06 Til slutt gikk jeg og han jeg var gift med fra hverandre, det lå mye annet bak enn babyprøving og i etterkant er jeg glad for at det ikke ble barn på oss.

Jeg møtte min store kjærlighet i 06, og vi skal nå prøve å få barn sammen. Han har 3 barn fra før :-)

Ikke sikkert det er så mange som husker meg fra forrige gang, men jeg er nå 36 år, klokken tikker og siden jeg har fortid som prøver, er jeg realistisk og prøver å ta det som det kommer, men jeg husker godt hvor ille det var å vente på mensen i slutten av syklusen og skal prøve hardt å ikke "ta av" på symptomjakten denne gangen :-)

Jeg og exmannen kom så langt at vi gikk til utredning på sykehuset, ingenting galt ble funnet på noen av oss, så det er jo noe å ta med seg, kanskje det har hjulpet å skifte mann? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tante Pia

Hei. har du fått lov til å gå videre med prøverørs med ny mann så fort? Må man ikke være samboere i 2 år først uansett. Eller er du gift på ny. Eller går du utenom de norske sykehus. lurer? Er selv ufrivillig barnløs på 36år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. har du fått lov til å gå videre med prøverørs med ny mann så fort? Må man ikke være samboere i 2 år først uansett. Eller er du gift på ny. Eller går du utenom de norske sykehus. lurer? Er selv ufrivillig barnløs på 36år

Nei, ikke prøverørsmetoden, jeg begynner vel på nytt hvis jeg kan si det sånn, på den naturlige måten, så for vi se hvordan det går, håpet mitt er at siden det ikke er noe galt med meg i følge utredningen på sykehuset, at det bare var "kjemien" mellom meg og min ex som ikke stemte, og at jeg og min nye samboer (vi gifter oss til våren) får det til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...