Gå til innhold

bipolar


Gjest drama i livet

Anbefalte innlegg

Gjest drama i livet

hei jeg er ei jente på 18 år, som har fått beskjed om at jeg kanskje er bipolar.jeg har lest mye om det å alt stemmer bortsett fra en ting og det er humørsvingningene. jeg har flere humør i løpet av en dag. klikker for ingenting rett etter jeg har hatt latterkick. jeg lider også av angst og nerver. har jeg bipolar lidelse selv om den ene tingen ikke stemmer. har jeg mulighet til å bli advokat til tross for problemene mine? eller burde jeg satse på noe mindre arbeid? jeg har prøvd anti depp. men de funket ikke. hadde vært fint om du hadde svart meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er i hvert fall helt sikkert: du kan velge å bli advokat eller velge et annet yrke. Poenget er å bli så frisk at du kan gjennomføre et studium. Ta i mot all den hjelpen du kan få. Du har hele livet foran deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattepasseren

Emosjonelt ustabil?

Nei, jeg aner egentlig ikke. Dessuten er du bare 18 år, og da setter man vel uansett ikke slike diagnoser.

Det jeg derimot tenker er at det sikkert er lurt om du forteller terapeuten din om alle disse hyppige svingningene dersom du ikke allerede har gjort det. På den måten kan man jobbe med det uansett hva man kaller det. Det høres jo ut om du mener akkurat de svingningene er problematiske for deg?

Du kan jo være bipolar - og i tillegg ha slike hyppige svingninger. Alle "trekk" ved en selv kvalifiserer jo heller ikke til noen diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...