Gå til innhold

norsklærere


Gjest ulett

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen med tips om hvordan dere går fram under retting av norskstiler? Jeg jobber som vikar både på ungd.skole og vgs og får litt panikk på hvor kompetent jeg egentlig er... (det formelle er i orden - mangler erfaring - har vært i annet yrke, så er det sagt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svaret under er ikke fra meg ;(

Det var godt:o), og fy søren så dårlig gjort å holde på slik..

Det er noen mennesker det er svært vanskelige å forstå seg på, ev. diagnostisere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret under er ikke fra meg ;(

Noen her har visst for mye fritid, og for lite å finne på. Man ser jo at det ikke er deg, så det slutter sikkert å være morsomt ganske kjapt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt:o), og fy søren så dårlig gjort å holde på slik..

Det er noen mennesker det er svært vanskelige å forstå seg på, ev. diagnostisere...

Noen som svarer litt feil her eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skjer dette??

Hei!

Dette skal du søke råd om hos dine kollegaer på de skolene du er. Jeg mener at det ikke er rett å søke slik hjelp på et slikt forum for dette. Du trenger skikkelig råd av (noen du vet er) fagpersoner.

Må legge til at selv var jeg vikar et par uker i tysk på en ungdomsskole for noen uker siden. Er ikke utdannet lærer (men har formell kompetanse i tysk). Fikk 60 stiler/prøver i fanget, pluss god veiledning i hvordan de skulle rettes. Gikk veldig bra!

Med andre ord: Spill med åpne kort på at her trenger du hjelp. Det kommer du lengst med. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...