Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


vicca

Anbefalte innlegg

Herregud, føler meg så dum som skriver inn her gang etter gang og spyr ut edder og galle over dere. Jeg beklager at jeg ikke bidrar med noe postitivt, men det er så godt å få litt utløp for det jeg tenker på her i forumet. Nå er jeg på jobben, har på meg en genser, tror den sprekker snart. Spiste litt i stad, satt til og med sammen med de andre ansatte på pauserommet. Nå er jeg så mett, vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg får denne følelsen. Føler meg innestengt i et fengsel, det er helt grusomt. Skjønner ikke hvorfor jeg tenker sånn, for egentlig er det jo ingen grunn til det. Men det hjelper ikke hva andre sier om meg, det spiller ingen rolle. Det eneste som betyr noe er hvordan jeg føler meg, nemlig som en elefant som opptar altfor stor plass. Jeg føler meg tung, ekkel, ekkel og kvalm. Tenker svarte tanker, redd redd redd. For noen dager siden snakket jeg med en kamerat, han vet ikke noe om dette - hvertfall ikke mye. Vi begynte å snakke om alt mulig, kom innpå at jeg for noen år siden veide mere enn nå, men da var jeg inne i en bedre periode, føler meg mye mye mye feitere nå enn da. Hvorfor? Jeg har mareritt om natten om at jeg kveles i fett, mitt eget fett. Hater meg selv og svakheten min. Jeg spiser mere enn jeg vil, slik at andre ikke skal skjønne noe, slitsomt.

Jeg vil bare si at jeg synes dere alle er utrolig flinke til å skrive om hvordan dere føler dere. Det hjelper meg mye å lese innleggene deres, føler meg ikke så alene da. Skal skrive noe positivt til dere snart jeg, for det fortjener dere alle sammen.

Hvis Rosen1 leser dette: sender deg en mail snart, er så glad i deg.

Mange og varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære Vicca

Det er tydelig at du føler deg "fanget" i et vanskelig forhold som du egentlig vil gjøre noe med. Synes det er veldig positivt at du klarer å sitte sammen med de andre i lunchen. Jobb videre med det. Vet mange i din situasjon som mer eller mindre bevisst velger trangt tøy for å "straffe" seg selv eller hele tiden bli påminnet det vanskelige forholdet til mat. Har du forsøkt noe ledigere tøy? Vet at ikke det er en så enkel løsning, men det gjør det i alle fall ikke verre. Ellers trenger du ikke beklage at du nå og da får ut litt frustrasjon- det er plass til det her. Det vi ikke vil ha er helt destruktive innlegg som også skaper problemer for andre brukere. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosen1

Kjære, kjære, godjenta mi!!!

Det gjør meg så utrolig vondt å lese om åssen du har det! Jeg kan gjerne mate det inn "med te-skje" for at du skal skjønne hvilken herlig og skjønn jente du er!! Du er så FIIIN!! Jeg har mailet til deg i kveld! Det er så VONDT at du skal ha det så vondt!! Tenk hvis du en dag skulle våkne opp og så deg selv med andres øyne! Det hadde vel vært skjønt det!! Du er så utrolig verdifull skjønner du!! Vet det er så innmari vanskelig å ta til seg, men jeg MÅ jo si det! Det er jo SANT!! Ingen, absolutt INGEN kan ta DIN plass!! HUSK DET!! Jeg ligger oxo våken om nettene, så da kan vi jo tenke på hverandre? Håper virkelig at det går bedre med deg snart, go'vennen min!! Det fortjener du!! Er så kjempeglad i deg oxo!! Håper snart det går bedre for deg!! Mange varme og medfølende klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...