Gå til innhold

Bedre med medisin?


tjohei

Anbefalte innlegg

Jeg vil helst ikke bruke medisin. Til dere som bruker medisin. Føler dere at dere blir bedre? Jeg sliter med innadvendthet og paranoia. Dette gir meg sosiale problemer. Jeg vet at jeg kan prøve abilify. Har prøvd cipralex uten at jeg var så fornøyd med det. Hvor dårlig bør man føle seg før man bør prøve medisin? Jeg vil gjerne ha det bedre, men føler at andre vil jeg skal være mer sosial. Det hadde jo vært det beste for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tubbel

jeg levde i et hælvete før jeg fikk medisin, nå har jeg det bra og er helt normal

før syntes alle at jeg var gal og psyko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer du i hverdagen? Er du i jobb/går på skole? Klarer du gjøre det du skal i forhold til jobb/skole?

Hvis du ikke klarer det er det i alle fall på tide å prøve medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer du i hverdagen? Er du i jobb/går på skole? Klarer du gjøre det du skal i forhold til jobb/skole?

Hvis du ikke klarer det er det i alle fall på tide å prøve medisiner.

Jeg er ikke i jobb nei. Det er det sosiale som blir vanskelig. Jeg har problemer med å omgås folk og være sosial. Har prøvd cipralex, men fikk paranoide symptomer. Jeg kan ha tendens til det. Mulig jeg burde prøve abilify eller noe annet mot tillitsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...