Gå til innhold

fu: gi meg ditt beste rydde eller vaskeråd!


Gjest sola mi

Anbefalte innlegg

Gjest sola mi

Jeg har fått kjøpt meg et pledd som dekker halve nedre del av sengene. Jeg har det liggende på hele døgnet og om morgene så legger jeg dynene halvveis over senga så det får luftet seg litt og når jeg har tid så legger jeg dem tilbake.

Men poenget mitt er at det alltid ser så ryddig ut! Ingen klump av sengetøy nederst i senga og dermed ser alt så mye bedre.

Jeg er veldig fornøyd med denne oppdagelsen som funker for meg.

Har du et råd som du kan dele med andre og som får huset til å se ryddigere eller renere ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste råd må være å ha nok plass til oppbevaring og et godt skosystem i gangen. Vi har et kjempestort skoskap, så gangen holder seg ryddig. Ellers er det kjekt med en kurv e.l til småting som har en tendens til å slenge som f.eks hårstrikker, leppepomader, penner o.l. Ellers er det smart å ta en liten rydderunde hver dag. Det er utrolig hvor mye man får gjort på 15 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha alltid et rom såpass "tomt" at man kan hive inn alt rot der i tilfelle uanmeldt besøk ;-)

Hehe,- har nok dessverre ingen gode rydde/vaske-råd, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med en kurv på badet med alle slags kremer og flasker stående oppi.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20109495

Da jeg tok den i bruk, synes jeg baderommet så mye ryddigere ut, og bruker den fremdeles flere år etter.

Det beste er at det trenger ikke å være så ryddig _oppi_ kurven til enhver tid - det ser mye mindre rotete ut på badet uansett.

Har forresten lignende opplegg til kajal/mascara/lipliner/koster etc. også, men den ligner mer på en eske. Poenget er at alt oppbevares stående, og at kurven er så høy at hvis noe tipper, synes det ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

God plass til sko, klær og alt som lagres i gangen. Skoskap fra IKEA og en diger korg til luer, votter osv.

Noen små korger rundt om i huset er fint å ha til å putte alt småtteri i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

Jevnlig rydde og gi bort, kaste det man ikke bruker. Jo mere ting man har jo fortere blir det rot å kaos. Ellers at hver ting har sin plass og alltid legge det på plass etter bruk. Sparer også mye tid på å slippe å lete etter nøkler, pengbok, sollbriller etc.

Ellers er jeg glad i kurver, har dem både i kjøkkenskap, badskap etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...