Gå til innhold

Greier ikke bestemme meg...Hjelp


trollemor;o)

Anbefalte innlegg

trollemor;o)

Dette er et innlegg som sikkert mange vil irritere seg over, men det driter jeg i;o)

Jeg greier ikke bestemme meg for om jula skal ut i dag eller på søndag? Hva syns dere? Juletreet er kjempefint og det drysser ikke. Julestjernene er fullstendig kollapset. Juledekorasjonen e ganske fin, men jeg kjenner at jeg er LITT, men bare LITT lei...

Så er det jo fredag da...

Nei folkens, hva gjør jeg? Jeg gjør det flertallet sier;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør det du har lyst til / det magefølelsen sier, uavhengig av andre ting. Kjenne etter jente, her har du en mulighet til å finne ut hva DU vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag:) Koselig med jul og siden det er helg kan du jo late som det er jul litt lenger? Det skal jeg, for jula har gått så altfor fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ryddet ut jula hos kjæresten min tirsdag, kun voksduken på spisebordet ligger igjen.

Her hos meg er det meste fremme ennå, men det er ikke så mye. Noen få nisser + ungenes nisseby, dørkransen og noe småtteri. Skal ut i eller over helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Vi ryddet ut jula hos kjæresten min tirsdag, kun voksduken på spisebordet ligger igjen.

Her hos meg er det meste fremme ennå, men det er ikke så mye. Noen få nisser + ungenes nisseby, dørkransen og noe småtteri. Skal ut i eller over helga.

Det ble to mot to, og i tillegg sovna jeg på sofaen... Jula får være her til søndag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

Søndag:) Koselig med jul og siden det er helg kan du jo late som det er jul litt lenger? Det skal jeg, for jula har gått så altfor fort!

Jepp, det ble to mot to, så jeg venter til søndag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Du gjør det du har lyst til / det magefølelsen sier, uavhengig av andre ting. Kjenne etter jente, her har du en mulighet til å finne ut hva DU vil :)

Jeg visste jo ikke hva jeg hadde lyst til.... Men NÅ vet jeg det;o9 Her blir det jul til søndag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Få det ut, her gikk det ut på onsdag, svært deilig:-)

Onsdag? nei det blir altfor tidig for meg. Jeg sovna på sofaen så det blir nok jul i huset frem til søndag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nissekjerringa

:) samme tanker hadde jeg tidligere idag, men så kom jeg frem til at jula skal få stå til mandag faktisk. Jeg har fri den dagen, så da kan jeg gjøre noe fornuftig den dagen, så koser vi oss alle sammen med nisser og juletre denne helgen også. Juletreet drysser ikke, så det gjør ingenting om det står der det står.

Hva har du bestemt deg for da :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble to mot to, og i tillegg sovna jeg på sofaen... Jula får være her til søndag:o)

Her også, men da er det ut altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da måtte du bare skrive et intetsigende innlegg...? Håpe på litt oppmerksomhet!

Kvalmer...;(

Jeg synes du skal skrive noe spennende, hidi. Noe _virkelig_ spennende. Jeg kjeder meg litt. Kom igjen nå, tøffa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal jula stå til 20.dagen, som var den gamle tradisjonen... Eller nesten til da iallfall. Syns en kan unne seg nesten tre uker med jul en gang i året jeg. Syns det er hyggelig med julepynta hus! :-) Men det kommer jo sikkert litt an på om en pynter til jul ei uke før julekvelden eller den 23.også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg synes du skal skrive noe spennende, hidi. Noe _virkelig_ spennende. Jeg kjeder meg litt. Kom igjen nå, tøffa;)

Noe tøffere er alt skrevet, men neppe noe verre!

Men om du ikke kan ta ned et juletre uten DOLs leseres velsignelse, da står det fryktelig dårlig til med deg og fritiden din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Her skal jula stå til 20.dagen, som var den gamle tradisjonen... Eller nesten til da iallfall. Syns en kan unne seg nesten tre uker med jul en gang i året jeg. Syns det er hyggelig med julepynta hus! :-) Men det kommer jo sikkert litt an på om en pynter til jul ei uke før julekvelden eller den 23.også da.

Vi pynta treet og huset sent natt til 23. desember, så vi har ike hatt den så lenge. Det blir nok ikke kasta ut før søndag:o) Jeg liker jula jeg også og syns det er grusomt trist når den er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Så da måtte du bare skrive et intetsigende innlegg...? Håpe på litt oppmerksomhet!

Kvalmer...;(

Ååååå, du er så søøøøt hidi:o) sender deg et digert smellkyss:-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

:) samme tanker hadde jeg tidligere idag, men så kom jeg frem til at jula skal få stå til mandag faktisk. Jeg har fri den dagen, så da kan jeg gjøre noe fornuftig den dagen, så koser vi oss alle sammen med nisser og juletre denne helgen også. Juletreet drysser ikke, så det gjør ingenting om det står der det står.

Hva har du bestemt deg for da :) ?

Det blir jul i huset til søndag, men da forsvinner den. Det er så koselig her at!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...