Gå til innhold

kommer tvillingene nå?


25tvilling

Anbefalte innlegg

nå er det en drøy måned til jeg venter tvillingene,men kjenner at det er begynnt å skje saker og ting.

har to graviditeter bak meg som var helt forskjellige og det er også dette.

jeg er ikke særlig stor for å bære tvillinger.de som ikke vet at jeg bærer tvillinger tror jeg er med en i 8mnd.. men saken er den..

jeg har hatt ett fantastiskt svangerskap uten plager,men nå er jeg begynnt å merke stikkinger i ryggen og "livmortappen"

noen sier dette er modning og at det kan skje når som helst og andre mener noe annet.

kynnerene kommer og går som vanlig.kanskje litt mer ubehagelig,men det er nå som så..

fikk ikke rier sist gang før 5min før jenten var ute og det var litt skremmenes...og ihvertfall nå..ser ikke for meg to jenter på styrten denne gang..

var hos jordmor i dag og da var jo alt greit..men det er jo etterpå tingene begynner å skje ikke sant:P typiskt..

føler meg såååå utrygg nå..legger merke til alt som skjer inni der og føler meg nesten utrygg av å gå på butikken og den slags..

siden de er så små så kan de godt få vente til terminen neste mnd.

er så rastløs og engstelig..noen beroligende ord der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies jo at murring i korsryggen kan være fortegn til fødsel. Og du begynner jo å komme nærme termin, så det går sikkert greit om fødselen skulle starte nå. Men klart det beste er hvis de klarer å vente ett par uker til. Blir kjempespennende å høre om det ble noe mer eller om det bare var litt murring. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...