Gå til innhold

Kommer ikke igjennom dette


Gjest orker ikke nå

Anbefalte innlegg

Gjest orker ikke nå

Jeg klarer ikke komme igjennom dette. Det klarer jeg bare ikke. Hva gjør man når sammenbruddet er et faktum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mohikaneren

Da samler du de siste kreftene du har, og biter tennene sammen. Må man, så må man. Du har ikke brutt sammen enda. Du klarer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe beroligende som du kan ta?

Kan du ringe til en eller annen hjelpetelefon og snakke med noen?

Hva er det som er aller verst følelsesmessig nå? Går det an å sette ord på noe av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer gjennom enten du vil eller ikke. Dersom du trenger hjelp etter at din far er død, så vil du kunne få det. Ta en ting av gangen.

Akkurat nå synes jeg du evt. skal snakke med din søster og andre i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Da samler du de siste kreftene du har, og biter tennene sammen. Må man, så må man. Du har ikke brutt sammen enda. Du klarer dette.

Hørtes kanskje litt krass ut der, det var ikke meningen. Keira foreslår jo medisiner, det er kanskje en ide. Men, desverre har du ikke noe valg nå, du må klare dette. Og du må sove. Sov og spis.

*Gode tanker sendes til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vi klarer mye mer enn vi tror

Man klarer mer enn man kunne forestille seg. Vi kan gå gjennom utrolig mye og likevel komme oss gjennom det. Du tåler mer enn du tror, selv om det føles som du går i tusen knas nå..

Ta hensyn til deg selv. Vær obs på å ikke gjøre noe/presse deg selv o.l, slik at situasjonen blir mer slitsom. Det er veldig viktig at du får sove nå. Oppsøk legen for å snakke om dette. Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en eller annen måte kommer du gjennom dette også. Pass bare på at du får hvile litt innimellom.

I fjor jul reiste jeg rett fra sykehuset, etter en operasjon, og til min fars dødsleie. Det var tøft, men takket være gjensidig støtte fra familien gikk det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...