Gå til innhold

Dildo? Hva skal man med det?


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

HVem er det som kjøper dildoer??

Jeg mener.. dildoer gir meg ingenting.. null niks nada. En vibrator derimot.. mmm.. deilig.

En vibrator inneholder jo en dildo også.. dersom man ikke ha rpå vibreringen er den helt lik en dildo. Så hvem kjøper da dildoer? Ettersom de selges må jeg anta at det er noen som helst vil ha det? Altså uten vib? Hva skal man egemtlig uten vibrasjon? Kan like gjerne bruke en agurk da.

Bare noe jeg lurte på etter en fuktig aften på byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Ja takk, begge deler?

Jeg har en i glass - den er kul :) Ellers vet jeg ikke - bruker den jo aldri alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blant annet en i glass, og den er digg. Men så får jeg også vaginale orgasmer, og de kommer enkelt og på rekke og rad når jeg/vi bruker den i glass:0)

Hender også jeg/vi bruker vibrator uten å ha den på, med samme effekt ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dildo er grei å ha til penetrering. For behandling på klitten har man hånden. En agurk gjør for så vidt samme nytten, men det er jo synd å kaste så mye god mat etterpå! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dildoer skal naturligvis brukes til å utvide kjærstens anale åpning så hun kan pules godt og lenge i rumpehullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...