Gå til innhold

FU: hva slags buksestørrelse bruker du?

Gjest sodd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøper ikke bukser på H&M.

men jeg bruker stort sett 34 eller 25-27 i de andre bukser som jeg kjøper.Litt avhengig av merke da..

Og jeg er 162 høy,tror jeg..

Men man har jo så forskjellig kropps bygning,så du behøver langt i fra være kjukk fordi om du bruker litt større str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Får man fortsatt kjøpt mis sixty bukser? Hvor? Elsket de buksene :o)

I H&M og Only bruker jeg 29.

du trenger ikke være tjukk for å bruke 30. Kommer helt an på fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man fortsatt kjøpt mis sixty bukser? Hvor? Elsket de buksene :o)

I H&M og Only bruker jeg 29.

du trenger ikke være tjukk for å bruke 30. Kommer helt an på fasongen.

Tror du får kjøpt de på "Millenium",

Ellers har jeg sett på nettet,men husker ikke hvor....

Prøv å google det! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Tror du får kjøpt de på "Millenium",

Ellers har jeg sett på nettet,men husker ikke hvor....

Prøv å google det! :0)

Millenium? Aldri hørt om :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne. Jeg bruker 33 (eller 40 om den skalaen brukes). Er 173 cm høy. Bukser fra Diesel og H&M (ikke ungdomsavdelingen) passer ofte godt til meg.

Men det går jo ikke an å si om du er tykk eller ikke basert på buksestørrelse, folk har jo så forskjellig beinbygning. Jeg har brede hofter og bred rygg, så jeg bruker gjerne litt større størrelser for å få plass nok i bredden, men jeg har helt normal BMI og er ikke overvektig på noen måte. (Litt slapp i fisken derimot, men det er en annen sak :P Jeg skal begynne å trene når minstejenta ikke ammes lenger! Helt sant!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mange ulike størrelses-benevnelser, men jeg tror jeg bruker 38 i den vanlige kvinnetøy-skalaen, evt. 29/29 (29/30) i den skalaen. Tror jeg. Har ikke kjøpt bukser på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne. Jeg bruker 33 (eller 40 om den skalaen brukes). Er 173 cm høy. Bukser fra Diesel og H&M (ikke ungdomsavdelingen) passer ofte godt til meg.

Men det går jo ikke an å si om du er tykk eller ikke basert på buksestørrelse, folk har jo så forskjellig beinbygning. Jeg har brede hofter og bred rygg, så jeg bruker gjerne litt større størrelser for å få plass nok i bredden, men jeg har helt normal BMI og er ikke overvektig på noen måte. (Litt slapp i fisken derimot, men det er en annen sak :P Jeg skal begynne å trene når minstejenta ikke ammes lenger! Helt sant!)

"Miss Sixty-bukser har aldri passet til meg, de passer jo bare til tenåringer uten rompe og hofter. Jeg er en voksen kvinne

Vel,vel..Jeg er ingen tenåring,og har både rompe og hofter...

Og jeg elsker Miss Sixty buksene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...