Gå til innhold

Seponeringsymptomer eller virus?


leda

Anbefalte innlegg

For tre dager siden tok jeg min siste tablett med 2,5mg Zyprexa og nå føler jeg meg helt slått ut. Lett feber, kvalme, våkner badet i svette flere ganger i løpet av natten, vondt i hodet og sår i halsen. (Det hører med til historien at mannen i huset er i ferd med å "dø" av forkjølelse også.)

Så det jeg lurer på er om noe av dette har med seponeringen av Zyprexa og gjøre? Eller er det bare en ganske alminnelig forkjølelse jeg har?

Det mest positive oppe i dette er at jeg ikke er plaget av mareritt, men har noen svært morsomme drømmer innimellom. I natt flyttet et par spesialtrente minigriser inn i garasjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...