Gå til innhold

Oker ikke


Orio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Orio,

Det er rimelig at du ikke orker å bli kritisert i dag. Derfor skal du heller ikke starte tråder hvor du legger opp til kamp med andre, slik som den du startet på psykiatriforum. Synes også du skal prøve å legge merke til at Ohyeeah faktisk har forsøkt å komme deg i møte, og at hun som følge av den situasjonen du er i faktisk har forsøkt å være vennlig mot deg. Prøv å ta det i mot i stedet for å fokusere på at det i løpet av julen har oppstått episoder på dol, hvor enkelte har vært kritiske og konfronterende i forhold til deg.

Det er mange her inne som ønsker å støtte deg gjennom en vanskelig fase, Orio, og det finnes helt sikkert mennesker i RL som også ønsker det. Prøv å ta i mot i stedet for å søke negative bekreftelser.

Sorg er fryktelig vondt, men du overlever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnugget

Hei Orio, sniker meg inn av og til her. Må balansere bruken litt, etter hva jeg tåler akkurat nå. Synes du skal gjøre det samme og ikke oppsøke noe du innerst inne vet kan gjøre det vanskeligere for deg. Vær snill med deg selv og det innebærer først og fremst det å kjenne etter hvor mye du tåler nå. Det å miste noen kan føles helt grusomt og umulig å komme gjennom. Men er sikker på at du gjør det, Orio. Prøv å kjenn etter om det er godt å være sammen med familien nå - og - i tilfelle hvor mye du skal sosialisere deg vrs skjerme deg. Du er veldig sårbar nå, noe som ikke er rart. Ta hensyn til det!

Du er uendelig mye verdt, Orio, du er en stor ressurs på mange plan har jeg mistanke om (og nå vet jeg du blir sur på meg, men du får bare venne deg til det:))

Føler med deg og håper at du kommer deg gjennom dagene på en brukbar måte. Ta vare på det som tross alt er godt i alt det vonde. Det er viktig å huske på hva som er bra i en sånn situasjon du er i nå.

Forsiktig klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Orio,

Det er rimelig at du ikke orker å bli kritisert i dag. Derfor skal du heller ikke starte tråder hvor du legger opp til kamp med andre, slik som den du startet på psykiatriforum. Synes også du skal prøve å legge merke til at Ohyeeah faktisk har forsøkt å komme deg i møte, og at hun som følge av den situasjonen du er i faktisk har forsøkt å være vennlig mot deg. Prøv å ta det i mot i stedet for å fokusere på at det i løpet av julen har oppstått episoder på dol, hvor enkelte har vært kritiske og konfronterende i forhold til deg.

Det er mange her inne som ønsker å støtte deg gjennom en vanskelig fase, Orio, og det finnes helt sikkert mennesker i RL som også ønsker det. Prøv å ta i mot i stedet for å søke negative bekreftelser.

Sorg er fryktelig vondt, men du overlever.

Ba webmaster slette den tråden. Droppet å lese svarene. Vet ikke hvorfor jeg skrev det heller.

Klarer ikke å se at hun kommer meg i møte, sikkert fordi jeg er så lammet av min egen sorg og fortvilelse akkurat nå. Stoler på deg, vet at du er flink til å se objektivt på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnugget

Ba webmaster slette den tråden. Droppet å lese svarene. Vet ikke hvorfor jeg skrev det heller.

Klarer ikke å se at hun kommer meg i møte, sikkert fordi jeg er så lammet av min egen sorg og fortvilelse akkurat nå. Stoler på deg, vet at du er flink til å se objektivt på ting.

Smart at du ba webbis slette tråden. Det betyr at du satt en grense, ut i fra hva du tåler. Det er positivt. Neste steg: Tenke gjennom hva som er godt for deg å gjøre _akkurat_ nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart at du ba webbis slette tråden. Det betyr at du satt en grense, ut i fra hva du tåler. Det er positivt. Neste steg: Tenke gjennom hva som er godt for deg å gjøre _akkurat_ nå?

Hva som er godt for meg akkurat nå? Det vet jeg ikke. Blir dårlig, fysisk, svimmel og kaster opp, hvis jeg har folk rundt meg. Føler meg helt alene i verden hvis jeg ikke har noen rundt meg, det er da selvmordstankene dukker frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fnugget

Hva som er godt for meg akkurat nå? Det vet jeg ikke. Blir dårlig, fysisk, svimmel og kaster opp, hvis jeg har folk rundt meg. Føler meg helt alene i verden hvis jeg ikke har noen rundt meg, det er da selvmordstankene dukker frem.

Ja det kan være svært vanskelig det å ha det sånn. Men du funker kanskje bedre med 1 person tilstede? Hva om du ringer din søster feks og hører om hun kan stikke innom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...