Gå til innhold

Gro bidrar med kroner 0.- i skatt.


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

''''Overfor VG innrømmer Brundtland at både hun og ektemannen Arne Olav Brundtland er nullskattytere av sine pensjonsinntekter, og ikke skatter av dem hverken til Norge eller til Frankrike.''''

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=509495

Endelig tør norsk presse rette et kritisk søkelys mot Gro Harlem Brundtland.

Ps! Bare vent..., ho har garantert flere "lik i skapet" !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Megler Smekk

Nuvel, kan man vente noe annet av sosialister? Det er fint med et høyt skattetrykk så lenge man slipper å bidra selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Gros sanne ansikt. Ei åndsblære som fortsatt tror at hun kan diktere hva pressen skal/ikke skal skrive om. Det er rett og slett fantastisk at hun turer frem som hun gjør. "Jeg visste ikke". Kjøss meg!

Og Willoch vinner. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Gros sanne ansikt. Ei åndsblære som fortsatt tror at hun kan diktere hva pressen skal/ikke skal skrive om. Det er rett og slett fantastisk at hun turer frem som hun gjør. "Jeg visste ikke". Kjøss meg!

Og Willoch vinner. Igjen.

Enig i punkt 1 og 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende. Ikke det minste. Gro og Yssen burde lenkes fast til et bur og dyttes utfor et stup.

''Gro og Yssen burde lenkes fast til et bur og dyttes utfor et stup.''

Valla da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Gro og Yssen burde lenkes fast til et bur og dyttes utfor et stup.''

Valla da?

Hva skal vi gjøre med Valla? Klype henne i ballene med en solid nøtteknekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi gjøre med Valla? Klype henne i ballene med en solid nøtteknekker?

Ja, det passer jo bra nå rett over jul.

Ser i Dagbladet i dag at Gro & Co. (det rima også) fortsatt bruker det norske helsevesenet (som vi skattebetalere finansierer) sjøl om de bor i skatteparadiset Nice.

Forresten snart begynner vel enkelte (rødstrømper & kapitalister) å snakke om heksejakt på Gro, og husk Tønne saken osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det passer jo bra nå rett over jul.

Ser i Dagbladet i dag at Gro & Co. (det rima også) fortsatt bruker det norske helsevesenet (som vi skattebetalere finansierer) sjøl om de bor i skatteparadiset Nice.

Forresten snart begynner vel enkelte (rødstrømper & kapitalister) å snakke om heksejakt på Gro, og husk Tønne saken osv...

Det er faen meg en skam alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er jo at Norge og Frankrike laget en Skatteavtale i 1980. Det er bare så merkelig at ingen Politiker plutselig vet om det. Så ,hun gjør nok ikke noe ulovlig,men det var denne grådighetskulturen,til de rike da!!!!! Kvalmt!!!! men det er nok mye Korrupsjon i dette landet her.Hvilken signaler gir dette til de unge???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...