Gå til innhold

Hevelse i kinn


mina21365380357

Anbefalte innlegg

mina21365380357

Noen som har erfaring med hevelse i kinnet og vet hva dette kan komme av? Skrev et langt innlegg i sted men finner det ikke igjen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mina21365380357

Er det rødt der hevelsen er? Jeg tenker på noe som heter "rosen".

Nei det er ikke rødt utenpå. Det er noe inni, noe fra tennene antagelig. Har lest masse om tannkjøttsykdom men kan ikke finne noe sted at noen hovner i kjeven av den grunn. Takk for interessen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke rødt utenpå. Det er noe inni, noe fra tennene antagelig. Har lest masse om tannkjøttsykdom men kan ikke finne noe sted at noen hovner i kjeven av den grunn. Takk for interessen din :)

Hmm, nei, da vet jeg sannelig ikke. Visdomstann kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mina21365380357

Hmm, nei, da vet jeg sannelig ikke. Visdomstann kanskje?

Ja, jeg har en spesiell visdomstann som står skjevt, men det har den gjort i tyve år. Men det kan være den som nå må ut eller noe ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en spesiell visdomstann som står skjevt, men det har den gjort i tyve år. Men det kan være den som nå må ut eller noe ....

Jeg har også hatt visdomstenner i ca 20 år. Alle fire hadde kommet delvis opp og de hadde "slått seg til ro". Plutselig begynte den ene visdomstanna å komme litt lengre opp i fjor. Den bevegde seg litt skjevt oppover mot kinnet og jeg begynte å bli øm, så tannlegen måtte fjerne tanna. De andre tre visdomstennene har foreløpig ikke kommet lengre opp.

Sikkert lurt du sjekker dette ut hos tannlegen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mina21365380357

Jeg har også hatt visdomstenner i ca 20 år. Alle fire hadde kommet delvis opp og de hadde "slått seg til ro". Plutselig begynte den ene visdomstanna å komme litt lengre opp i fjor. Den bevegde seg litt skjevt oppover mot kinnet og jeg begynte å bli øm, så tannlegen måtte fjerne tanna. De andre tre visdomstennene har foreløpig ikke kommet lengre opp.

Sikkert lurt du sjekker dette ut hos tannlegen!

Var det vondt å trekk den tanna??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det vondt å trekk den tanna??

Nei, ikke vondt i det hele tatt! Jeg fikk masse bedøvelse og kjente ingenting når han trakk tanna. Det eneste som var litt "ubehagelig" var vissheten om at han trekte, dro og vridde på tanna for å få den ut ;-)

Jeg hadde litt vondt de første dagene etter trekkingen og det var vanskelig å spise på den siden. Var et "krater" etter tanna som det stadig falt matbiter oppi. Jeg pirka dem forsiktig opp med tannpirker, så det gikk helt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...