undrerinnen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har vært småkvalm og hatt veldig ømme bryster i flere dager nå. I tillegg hadde jeg brunlig utflod par dager etter samleie + litt rødt, friskt blod (veldig lite) ca en uke etterpå. Tok angrepille etter samleiet, og dette skal vel funke selv om jeg tok den 71 timer etter??? (På pakken står det at grensa er 73 timer) Er jeg paranoid, eller bør jeg ta en test? Venter mensen ca i dag, og har ikke turt å ta graviditetstest, er livredd for svaret... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Angrepillen er ikke 100% sikker og har dårligere resultat jo lengre du venter. Du har tatt den helt på slutten av den anbefalte tiden og du kan godt være gravid. Du må nok ta en test, selv om du gruer deg. Sender en forsiktig klem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nb! Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei...Ikke meningen å skremme deg da, men jeg ble gravid på angrepillen, tok den etter 14 timer, men ble allikevel gravid... Har også blitt gravid både på p-pillen og ladycompen jeg da, så kan jo hende at jeg er ekstra fruktbar... var iallefall det jeg fikk til svar fra sykehuset etter å ha gått til spesiaist i 1 1/2 år. Skulle prøve å finne en prevensjon jeg "tålte". Men som sagt jeg ble iallefall gravid på angrepillen, så ville tatt en test var jeg deg ;-) Lykke til, håper du får det resultatet du ønsker deg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
undrerinnen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Mensen glimrer enda med sitt fravær, flere dager over.. Men har tatt flere tester, og de er alle negative.. Begynner å bli noen dager siden siste test nå, så må vel ta en snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mensen glimrer enda med sitt fravær, flere dager over.. Men har tatt flere tester, og de er alle negative.. Begynner å bli noen dager siden siste test nå, så må vel ta en snart. Hmm...Kanskje mensen kan utsettes hvis man tar en angrepille? Og om testene viser negativt, og du ennaa ikke har faatt mensen, saa _kan_ du likevel vaere gravid... Hos noen kan testene vise positivt foerst etter flere dager, etter forventet mens. Ta en ny test du hvis det er en stund siden sist! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.