Gå til innhold

NÅ er jeg nervøs!! Gravid m angrepille??

undrerinnen

Anbefalte innlegg

Har vært småkvalm og hatt veldig ømme bryster i flere dager nå. I tillegg hadde jeg brunlig utflod par dager etter samleie + litt rødt, friskt blod (veldig lite) ca en uke etterpå. Tok angrepille etter samleiet, og dette skal vel funke selv om jeg tok den 71 timer etter??? (På pakken står det at grensa er 73 timer) Er jeg paranoid, eller bør jeg ta en test? Venter mensen ca i dag, og har ikke turt å ta graviditetstest, er livredd for svaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angrepillen er ikke 100% sikker og har dårligere resultat jo lengre du venter. Du har tatt den helt på slutten av den anbefalte tiden og du kan godt være gravid.

Du må nok ta en test, selv om du gruer deg.

Sender en forsiktig klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...Ikke meningen å skremme deg da, men jeg ble gravid på angrepillen, tok den etter 14 timer, men ble allikevel gravid...

Har også blitt gravid både på p-pillen og ladycompen jeg da, så kan jo hende at jeg er ekstra fruktbar... var iallefall det jeg fikk til svar fra sykehuset etter å ha gått til spesiaist i 1 1/2 år. Skulle prøve å finne en prevensjon jeg "tålte".

Men som sagt jeg ble iallefall gravid på angrepillen, så ville tatt en test var jeg deg ;-)

Lykke til, håper du får det resultatet du ønsker deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen glimrer enda med sitt fravær, flere dager over.. Men har tatt flere tester, og de er alle negative.. Begynner å bli noen dager siden siste test nå, så må vel ta en snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Mensen glimrer enda med sitt fravær, flere dager over.. Men har tatt flere tester, og de er alle negative.. Begynner å bli noen dager siden siste test nå, så må vel ta en snart.

Hmm...Kanskje mensen kan utsettes hvis man tar en angrepille?

Og om testene viser negativt, og du ennaa ikke har faatt mensen, saa _kan_ du likevel vaere gravid... Hos noen kan testene vise positivt foerst etter flere dager, etter forventet mens.

Ta en ny test du hvis det er en stund siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...