dartvader Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hadde klamydia for 3-4 mnd siden, og fikk dette fjernet. trodde jeg da. helt til jeg leste at ikke alltid tablettene tar knekken på alle bakteriene og at de fremdeles kan vøre i kroppen. og at man rett og slett har klamydia uten å vite det. derfor lurer jeg på noen ting i forbindelse med det. hvor stor er sjansen for at bakteriene overlever kuren? også lurer jeg på, vis man har klamydia uten å vite det (jeg er en gutt), hvordan i all verden kan man gå rundt å ikke merke at det klør som et *** og svir likeså?? :? halo, man må jo merke at man har det. uansett, vis man går rundt i flere mnd uten å merke det, er det noen andre symtomer som kan påvises. man har jo en bakterie i kroppen, kanskje det vil påvirke imunnforsvaret eller noe sånt noe? grunnen til at jeg egentelig spørr er fordi jeg i ettertid føler en hovelse i pungen til tider. en sånn føesle at noen klemmer den hard... lurer på om jeg fremdeles har klamydia i meg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295782-symtomer-klamydia-i-ettertid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.