Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?


Jølsen

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg lage et fylt brød. Inni brødet har jeg stekte auberginbiter, løk, kyllingboller og krydder. På toppen er det sesamfrød. bryter brødet i biter og serverer med forskjellige oster ved siden av. Drikke: Beaujolais.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes godt ut.

Eg kjenner middagslukta allerede, vi skal ha pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter til.

Til dessert spiser vi riskrem med rød sos, som står til kjøling på trappa no.

*kremt* Vi drikker Cola til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes godt ut.

Eg kjenner middagslukta allerede, vi skal ha pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter til.

Til dessert spiser vi riskrem med rød sos, som står til kjøling på trappa no.

*kremt* Vi drikker Cola til...

Sikkert godt det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nissekjerringa

Baker pizza nå, fant ut at det er det såååå lenge siden vi har hatt :), barna bestemte det idag.

Til dessert skal vi ha pisket krem med bringebær (altså bringebærkrem istedet for moltekrem), har igjen noen krumkaker som vi tar inntil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baker pizza nå, fant ut at det er det såååå lenge siden vi har hatt :), barna bestemte det idag.

Til dessert skal vi ha pisket krem med bringebær (altså bringebærkrem istedet for moltekrem), har igjen noen krumkaker som vi tar inntil.

Mmmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes godt ut.

Eg kjenner middagslukta allerede, vi skal ha pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter til.

Til dessert spiser vi riskrem med rød sos, som står til kjøling på trappa no.

*kremt* Vi drikker Cola til...

''Til dessert spiser vi riskrem med rød sos, som står til kjøling på trappa no.''

Hva står til kjøling!? Rød saus (sos er brun saus!) til riskrem skal være varm eller lunken, ikke iskald! Usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Til dessert spiser vi riskrem med rød sos, som står til kjøling på trappa no.''

Hva står til kjøling!? Rød saus (sos er brun saus!) til riskrem skal være varm eller lunken, ikke iskald! Usj.

''Hva står til kjøling!? Rød saus (sos er brun saus!) til riskrem skal være varm eller lunken, ikke iskald! Usj.''

Nei, nå surrer du noe fryktelig her.

Sos er brun saus???

Rød saus (sos) til riskremen skal vel ikkje være varm?

Din sosekopp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hva står til kjøling!? Rød saus (sos er brun saus!) til riskrem skal være varm eller lunken, ikke iskald! Usj.''

Nei, nå surrer du noe fryktelig her.

Sos er brun saus???

Rød saus (sos) til riskremen skal vel ikkje være varm?

Din sosekopp! :)

Jo! Sos = brun saus til kjøttkaker og middagspølser og sånt.

Saus = alle sauser egentlig da.

Og jo - rød saus til riskrem lages ved å helle en pose kirsebærkompott i en liten kjele, tynne den ut med litt sterkt blandet solbærsaft og varme den. Riskremen kan godt være kjøleskapskald. Nammmmm.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! Sos = brun saus til kjøttkaker og middagspølser og sånt.

Saus = alle sauser egentlig da.

Og jo - rød saus til riskrem lages ved å helle en pose kirsebærkompott i en liten kjele, tynne den ut med litt sterkt blandet solbærsaft og varme den. Riskremen kan godt være kjøleskapskald. Nammmmm.....!

Det står det ingenting om i bruksanvisningen, og der står det "settes til kjøling".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Til dessert spiser vi riskrem med rød sos, som står til kjøling på trappa no.''

Hva står til kjøling!? Rød saus (sos er brun saus!) til riskrem skal være varm eller lunken, ikke iskald! Usj.

Nei den skal være kald :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jo! Sos = brun saus til kjøttkaker og middagspølser og sånt.

Saus = alle sauser egentlig da.

Og jo - rød saus til riskrem lages ved å helle en pose kirsebærkompott i en liten kjele, tynne den ut med litt sterkt blandet solbærsaft og varme den. Riskremen kan godt være kjøleskapskald. Nammmmm.....!

Jeg blander ut kirsebærkompotten med litt vann, varmer den, men så må den inn i kjøleskapet for å avkjøles litt igjen :o) Ikke være iskald men kaldere enn lunken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander ut kirsebærkompotten med litt vann, varmer den, men så må den inn i kjøleskapet for å avkjøles litt igjen :o) Ikke være iskald men kaldere enn lunken.

Neida. Den skal gjerne være så varm at det ryker av den. :o) Min kjære vil helst ha iskald jordbærsaus. *Hehe* Så der er vi ikke på samme planet gitt, han og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...