Gå til innhold

kan jeg være gravid??


Gjest camilla88

Anbefalte innlegg

Gjest camilla88

hei jeg er en jenta på 19 år, som lurer på om jeg kan være gravid.. jeg får mensen ca på samme tid hver måned..nå ligger d på rundt den 11. jeg å min samboer hadde samleie uten beskyttelse å jeg går ikke på noen p piller eller noe. . . vi hadde sex mye rundt 26 27 28 ca desember.. og 1 januar . i den sisste uka ( 7- 8dager )har jeg hatt en del stikking i underlivet,å litt opp i magen.. jeg har silikon i brystene så kan liksom ikke helt kjenne om di er ømme oppå, men kjenner jeg rundt dem så er di veldi ømme. å i dag ble jeg litt uten videre litt kvlam på kvellen. men d er første dagen jeg har kjent noe t kvalme... nå venter jeg mensen den 11.. er sjansene store får at jeg kan ha blitt gravid? er ikke helt inn i dette me syklus å eggløsning å dette.. takk får svar.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre dere virkelig vil ha barn alt nå så bør dere enten bruke prevensjon eller i det minste sette dere skikkelig inn i syklusen din - selv om det ikke finnes noe som heter sikre perioder...

Ta en test! Så fort du har ubeskyttet sex er muligheten for å bli gravid til stede. Det har til og med forekommet befruktning selv om kvinnen hadde mensen under samleie, selv om det er temmelig sjelden da. Og dersom du ikke er gravid og heller ikke har planer om å bli det med det første så kom deg til legen for litt prevensjonsveiledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...