Gå til innhold

Sex

Undrende bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Undrende bruker

For meg virker det som om at med en gang det har blitt liv i ballene må pungen tømmes regelmessig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forskjellig fra hver pers

nå ja, jeg tenker masssse på sex! pg jeg er jente.

Behovet for gutter når det gjelder onani tror jeg har mye med hvordan de "legger opp til det".

Samboeren her i huset kan gå en til to mnd uten å røre småkaren. Og andre ganger har vi sex annenhverdag og han er kjempekåt. Har også med hverdagen å gjøre, er det mye stress på jobben osv, så er det ikke runke som står i hode hannes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seksualitet

nå ja, jeg tenker masssse på sex! pg jeg er jente.

Behovet for gutter når det gjelder onani tror jeg har mye med hvordan de "legger opp til det".

Samboeren her i huset kan gå en til to mnd uten å røre småkaren. Og andre ganger har vi sex annenhverdag og han er kjempekåt. Har også med hverdagen å gjøre, er det mye stress på jobben osv, så er det ikke runke som står i hode hannes...

Men det er vel kanskje noe annet for unge gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man føler det er galt med onani så gjør man det nok ikke like ofte, kanskje ikke i det hele tatt. Hvis man er "avholdende" blir behovet dessuten mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det er mange jenter som også tenker mye og ofte på sex? :-)

Vårherre har nok en grunn til å utstyre disse rare gutta med et aktivt sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...