Gå til innhold

Ikke tiltrukket av samboer


Gjest - undrende og usikker -

Anbefalte innlegg

Gjest - undrende og usikker -

Jeg føler meg ikke fysisk tiltrukket av samboeren min. Jeg liker ikke lukten eller smaken av kroppsveskene hans. I tillegg finner jeg det vanskelig å tenne pga at han er litt overvektig og kroppsbygningen. Den siste tiden har dette gitt seg utslag i at jeg ikke orker sex med ham. Normalt er jeg en seksuelt aktiv jente. Jeg synes det er trist for ham og for meg å ha det slik. Jeg har tenkt mye i det siste på mulighetene for å flytte fra hverandre, slik at vi kan finne seksualpartnere som passer bedre til oss. Vi har ingen problemer ut over dette, kommuniserer godt og han stiller opp i alle henseende. Han er min beste venn og får meg alltid i godt humør. Vi har vært sammen svært lenge og har ikke barn. Jeg ønsker ikke barn, og undrer innimellom om det har sammenheng med tankene mine rundt vår seksualitet. Hva er problemet mitt? Bør jeg bryte ut fra forholdet slik at vi begge kan finne mer "riktige" partnere? Jeg mistenker at dette må til for at jeg skal ønske å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tenk nøye gjennom dette!

Hei.

Så bra at du har funnet ut av dette FØR du blir bunden med unger osv..

Jeg traff min mann, og vi ble gode venner, fant tonen osv, det var ingen kraftig forelskelse, dette hadde med fornuftsforhold og gjøre.

Fant ut at et forhold uten de sterke erotiske impulsene ga et roligere samliv.

Nå, ti år etter, sitter vi med tre barn, et godt vennskap og en solid familie som utad er "perfekt" MEN vi hadde i starten et skrantende sexliv. Fikk barna tett, og etter nr en gikk alt i stå.

Vi har ikke hatt et regelmessig sexliv siden i 2001, og det holder på å drepe oss!

Vi vil ikke bryte siden vi er glade i hverandre og har tre barn osv.. men hodet er til tider langt andre steder enn det burde være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...